jorviksliv

Alla inlägg under februari 2014

Av Sandy Darkfall - 17 februari 2014 18:31


Hjälp haha :3 

Vet inte vad jag ska redigera ;)
Några förslag? =)

/Kram

 


Av Sandy Darkfall - 17 februari 2014 09:25

Sitter och leker lite på skolan och testar lite nya saker =)


=Före





=Efter!

Va lite roligt ;)
Vi ses senare ;3
/Kram  

Av Sandy Darkfall - 16 februari 2014 18:28

Jag kom och tänka på en sak under dagen. Vad jag saknar sommaren, värmen och friheten från skolan. visserligen så är det bättre när man går i gymnasiet... men ändå. Jag är less -.-'


Men min dröm! :)

Är att få ha en egen häst att gossa med och bara slappa i hagen. Känna den fina häst doften blandad med gräset och titta upp på den vackra himmlen. Det är nog en av mina största drömmar jag har =)

Jag har drömt om en häst sens jag var 5 år och nu har det gått 11 år och fortfarande än idag. Har jag samma dröm! =)

Någon mer än jag som drömmer om sånt här? 
Isånafall berätta jag vill gärna höra :3


/Kram

Av Sandy Darkfall - 15 februari 2014 23:45

Ja då var allt klart för att kunna sova ;D
Så skönt med helg alltså :3


Har man fixat Diablo för natten! han ska få gå ute i hagen inatt :3


Vi höres imorgon people! =)

/Kramis

Av Sandy Darkfall - 15 februari 2014 16:45

I den här tävlingen ska du göra en cirkus bild. tex du gör konster med valfri häst, bara springer med den osv!


som sagt du får använda vilken häst/ponny du vill.

Tävlingen avslutats den 1 mars!


Pris: En Header! du berättar för mig ungefär hur den vill se ut =) (till bloggen du får göra vad du vill med den. Men du får inte säga att du gjort den själv)

Eller om du inte vill ha en Header så får du en intervju :)

Om du vill ha en Header så skriver du bara din e-post till mitt Facebook account Sandy Darkfall i meddelanden.


Så om ni har en blogg, lägg upp bilden där, kommentera den här bilden och säg att ni är med :)

LYCKA TILL!


/Kram

Ps: Om det kommer in minst fem tävlande. Då blir det ett andra pris och det är en intervju :)

Av Sandy Darkfall - 15 februari 2014 13:22

Hej! Så hur var eran alla hjärtansdag? Ja för mig som är "forever alone" var det helt okej.. Satt och kollade på HTTYD serien hela Fredag kvällen medans jag åt chips.. Ja    Så det var en helt okej alla hjärtans dag! =)

Ja så var det Lördag.. Idag har jag skickat iväg två av mina hästar både Eastwalker och Stormwhisper är nu på hästön på sin budjet resa (fortfarande pank :D) Jag ska nog ta en paus med att levla min ponny nu hon är snart level 9 :) Så jag ska börja levla Laika :) Hon är den äldsta (stav) hästen i stallet!

 

Önska mig lycka till! xD (sämst på att levla)   

//Kiara.

Av Sandy Darkfall - 14 februari 2014 15:15

Hänger med Diablo lite under trädet och njuter av tystnaden! =)

Riktigt mysigt :3

Funderar på att göra Part 5. Men är osäker. Kanske man vet aldrig ses snart :3

/Kram

Av Sandy Darkfall - 14 februari 2014 14:16


Ja den här dan blev precis som jag mistänkte. Jag blev sjuk! HAHA!

Nee blev riktigt sur när jag vaknade halv 2 på natten och mådde illa. Men aja... vad ska man göra. Magsjukan går ju nu så.

Men jag hoppas att ni får ha det bra då :3
Ska jobba lite tror jag något måste man ju göra :)

Höres senare!

/Kram

Presentation


Hellu there ;D
Jag är Sandy Darkfall jag bloggar om mitt liv i online spelet Starstable =)
Det blir redigerade bilder, livet i jorvik och lite annat smått och gott ♥
Hoppas ni kommer trivas /Kram Sandy ♥

Fråga mig

33 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni vilja se fler redigerings videor? :)
 Ja det skulle vara kul :D
 Nja det går bra som det är!
 Nej!
 Inte fler!
 Aldrig!
 Ja!
 Visst varför inte!
 Det bestämmer väll du själv? =)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

FoxDancer ''Foxie''

 


Ovido - Quiz & Flashcards