jorviksliv

Alla inlägg under augusti 2013

Av Sandy Darkfall - 26 augusti 2013 17:46

Ledsen att vi inte har blogga något =)
Om nu ens någon läser våran blogg :)
Men iallafall jag har gjort 2 nya SSO amvs =)
Ni kan hitta dom på min kanal Lajsaleando

Headern kommer upptaderas också snart :D
jag har bytt liksom hela mig så ja.. hehe =)
också så har jag en ponny =)
Vi funderar på att fortsätta med serierna som snart som möjligt.

Nu när jag har Movie maker på min laptop   

Äntligen säger jag bara =)

Men iallafall om ni har några frågor så fråga på bara =)
Om det är något ni vill att vi ska börja göra här snälla kom med förslag :3
alla förslag är öppna ;)

http://www.youtube.com/watch?v=vhMN3StcscM

http://www.youtube.com/watch?v=k2bRibYvdsA
Aja här är länkarna till videorna iallafall ni inte skulle hitta :D

 


By then =) /Kram Sandy, Kiara och vår nya medlem Diego/Degen :D ♥

Av Sandy Darkfall - 2 augusti 2013 00:56

Hej där =) Jag och Kia bestämde oss för att sticka till Dark core plattan. Vi hade båda tråkigt  =)
Men vi fick några snygga bilder =)

Eller vad tycker ni? ♥  

 

  

Fotade när vi gömde oss ;) vi ser så coola ut :3  

 

Var ett litet äventyr =) Hoppas ni har det en bra dag. Då menar jag en dag :3 :D



Av Sandy Darkfall - 1 augusti 2013 17:20

Hejsan allihop!   Jag och Sandy tog en sväng till ridhuset med Misty och Diablo! Passade på att fota lite med! Sandy är i svart och jag (Kiara) är i rött! :) BILD BOMB!!! 

 


 

 

 

Några av bilderna haha ska inte bomba med mer  Pratar med Sandy på skype så ska väl fortsätta med det! :) Kommer kanske fler inlägg senare idag! Förästen vad gillar ni designen? Det är Sandy som gjort den hon är jätte bra på sånt!   Bye bye då!! 

//Kiara och Sandy. 


Presentation


Hellu there ;D
Jag är Sandy Darkfall jag bloggar om mitt liv i online spelet Starstable =)
Det blir redigerade bilder, livet i jorvik och lite annat smått och gott ♥
Hoppas ni kommer trivas /Kram Sandy ♥

Fråga mig

33 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni vilja se fler redigerings videor? :)
 Ja det skulle vara kul :D
 Nja det går bra som det är!
 Nej!
 Inte fler!
 Aldrig!
 Ja!
 Visst varför inte!
 Det bestämmer väll du själv? =)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

FoxDancer ''Foxie''

 


Skapa flashcards