jorviksliv

Alla inlägg under september 2013

Av Sandy Darkfall - 28 september 2013 19:01

Förlåt för att jag inte har varit så aktiv... alltså.. jag skulle ha gjort klar headern vi det här laget.. men Kiara har inte skickat några bilder.. jag vet inte ens om hon skriver så mycket nu :S

Men aja :)
Om ni vill kolla in mina Starstable videos så sök bara på Lajsaleando =)
det är min kanal på Yt :)
Ha en bra fortsatt kväll ☻

/Kram Sandy :D ♥

Av Sandy Darkfall - 21 september 2013 14:30

Ja nu har jag skapat klubben =)
Just nu har vi ungefär 6-7 medlemmar =)
Namnet blev The Arrows Gang =)
alla andra var typ upptagna :S
Ville ha Silent Arrows Army/Guild/Gang
Men aja det blev som det blev ;) Är glad iallafall :)
så om ni vill vara med kontakta mig bara via Mail :P
alla levlar är välkomna ,)

Ha en fortsatt bra dag :3


/Kram Sandy and the new Gang :D

 


Moonfire som en enhörnings pegasus ;)

Av Sandy Darkfall - 21 september 2013 11:50

Tjänare på er ;D

Det är en fin dag idag ;)
Jag funderar på vad klubben ska heta.. men jag vet inte rikigt...
Förslag? :3


Gav Moon en grimma. Men aja vi får se vad som händer med Klubben.. vill vänta på Kiara först. Aja ses snart ♥

/Kram Sandy&Moon :D

Av Sandy Darkfall - 20 september 2013 21:02

Tjäna! Ledsen att jag inte har varit så aktiv nu. Har precis varit på Ridskolan och ridit. Så man blir ganska trött :)

Joo.. angående headern jag sa att jag skulle fixa.. ska börja jobba med den imorgon förhoppningsvis om Jag får tag i Kiara. Hon ska ändra frisyr... så ja.. måste vänta tills hon är klar :)

Jag funderar på att skapa en ny klubb med Kiara.. men jag vet inte vad den ska heta...

Om ni har lust så ge gärna förslag och det skulle vara jätte kul om ni vill vara med också :)

Ska nog skapa den imorgon.. man får se :D

 

jaa.. hehe.. det här var min tanke på en ny header.. men.. den sprack -.-''' blev inge bra hehehe ^'''.''^
Men jag vet bara att det ska vara höst tema.. vad tycker ni? :)
Aja vi får se vad som händer /Kram Sandy and the gang! ♥ :3


Av Sandy Darkfall - 16 september 2013 19:34

Tjäna ;D
Gjorde en tll bild med mera utrustning ;D

vet att det inte är så mycket men är trött idag ;)
Här kommer den :3

 

var inte så mycket mer jag hade idag så ha det bra <3 /Kram Sandy&Quick :D

Av Sandy Darkfall - 15 september 2013 14:15

Tyckte våran profilbild var gammal så jag gjorde en ny :D Kya :3
Här är den :D

 

Hope you like it! ♥
/Kram Sandy och Kiara :3  

Av Sandy Darkfall - 15 september 2013 13:02

Jag gjorde en liten grej bara för skojs skull.
Jag ville testa om jag kunde göra extra grejer till hästen :3
Här kommer bilden :3
 

Tyckte jag lyckades ganska bra :)
Blev sjukt stolt över mig själv när jag tittade efter jag var klar :D
och.. fort gick det också O..O

 

Den här blev lite sämre tycker jag... men aja vad vet jag :)

 

Den blev sämst... tyckte jag.. men den blev väll ok antar jag. vad tycker ni?   

Kommentera och gillar gärna ;D
Säg om jag kan förbättra dom här och om ni har några förslag om vad jag kan göra får ni gärna säga det också :) 

Ha det bra /Kram Sandy & Moon     

Av Sandy Darkfall - 8 september 2013 14:42

Ja... som rubriken säger så håller jag på med den nya headern =)
Jag bestämde mig för att göra om den helt ^..^
Jag lyckades fota på min dator på ett magiskt sätt (tackar till Fraps) :D
Aja så jag håller iallafall på att jobba med den nu =) 
Vi höres snart /Kram Sandy and the gang! ♥

 


Presentation


Hellu there ;D
Jag är Sandy Darkfall jag bloggar om mitt liv i online spelet Starstable =)
Det blir redigerade bilder, livet i jorvik och lite annat smått och gott ♥
Hoppas ni kommer trivas /Kram Sandy ♥

Fråga mig

33 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni vilja se fler redigerings videor? :)
 Ja det skulle vara kul :D
 Nja det går bra som det är!
 Nej!
 Inte fler!
 Aldrig!
 Ja!
 Visst varför inte!
 Det bestämmer väll du själv? =)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

FoxDancer ''Foxie''

 


Ovido - Quiz & Flashcards