jorviksliv

Alla inlägg den 21 februari 2014

Av Sandy Darkfall - 21 februari 2014 22:31

Hej! Jag tänkte uppdatera här lite (Bästa rubriken ever.. XD) Nej men jag tog en tur till Skördebyggden alltså det var flera veckor sen jag var i SB    Tro det eller ej men jag är nästan aldrig där! xD Brukar ju annars vara i  Gröndal ibland och rida där i skogen men nu var det evighetsen. Det är ju Dubbla SC i helgen så det är ju bra! Ska ni köpa? Jag brukar inte få köpa jag måste oftast spara xD Det händer att jag får om det inte blir för ofta då.. :/ Nu var det evigheter sen jag köpte SC xD Så ja jag får se hur det blir.

Jag kan alltid skotta uppfarten! Ja vi hade snö storm här idag! Jo när man stog och väntade på bussen fick man snö i nacken!    Trevligt XD.. Fast jag borde kanske blogga om SSO istället :)

 

Bjuder på en bild! Älskar att fota här på kvällen xD Ja det syns ju inte ett spår av snö i SSO längre! Nu har ju stormen avtagit men man undrar vad morgondagen har att erbjuda =) Får väl gå ut och bygga en snögubbe antar jag! haha minns när jag byggde en stor snöhäst med några kompisar XD minnen!   

Jaja ha en fortsatt bra Fredag! =D

//Kiara.   



Av Sandy Darkfall - 21 februari 2014 19:08

Ja då var man hemma då ;) Jag bestämde mig för att rida iallfall ;3
Det gick riktigt bra! :3

Fick ha lilla Solei igen eller Solen som hon kallas :3

Hon är en jätte duktig dressyr häst samt hoppning ;)
Gillar henne mycket och Heike med som jag hade för 2 veckor sen!


Men iallafall tror inte jag hade så mycket mer nu! =)
Snart börjar fångarna på fortet (sista episodet dock... morr)
Aja Höres ;)
/Kram

Av Sandy Darkfall - 21 februari 2014 14:35

Ja... Har ritat klart en bild äntligen! =)
Den här blev mycket bättre än förra <3

Nu när jag tänker efter... så var det länge sen jag ritade en häst O....O Undrar Varför ?o...o?

Aja få se om det blir mitt nästa steg :D

/Kram   

Av Sandy Darkfall - 21 februari 2014 13:22

Snart ska jag till ridskolan då... ÄNTLIGEN! :D

Mår illa men jag ska ändå rida!!! Mår inte döds illa dock.. men det går framåt =)

Har inte ätit något idag heller ops... :S


,

Ni får en liten bild annars blir det tråkigt ,)

Har slutat nu, blev klar med historia grejset i förrgår så jag behövde inte gå :3

Aja som sagt ska rida senare så sent inlägg!

Aja /Kram  

Presentation


Hellu there ;D
Jag är Sandy Darkfall jag bloggar om mitt liv i online spelet Starstable =)
Det blir redigerade bilder, livet i jorvik och lite annat smått och gott ♥
Hoppas ni kommer trivas /Kram Sandy ♥

Fråga mig

33 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni vilja se fler redigerings videor? :)
 Ja det skulle vara kul :D
 Nja det går bra som det är!
 Nej!
 Inte fler!
 Aldrig!
 Ja!
 Visst varför inte!
 Det bestämmer väll du själv? =)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

FoxDancer ''Foxie''

 


Ovido - Quiz & Flashcards