jorviksliv

Alla inlägg under februari 2018

Av Sandy Darkfall - 12 februari 2018 12:25


 

   

HollowNova aka Halo

 

Tror det eller ej. Men än idag så spelar jag SSO och så mycket har hänt sen jag och min kompis öppnade den här bloggen. Själv så cringar jag när jag läser det jag skrev här förr för wow... jag kunde verkligen inte skriva. Det kan jag fortfarande inte än idag. Min gramatik i skriv världen är fortfarande helt utanför zonen. Men det är helt otroligt ändå. Spelet har kommit så långt och jag spelar det än idag för att animationerna, grafiken och de nya ideérna som vaknar till liv håller mig kvar än idag. 

 

Den här bloggen är kvar för ärligt talat. Så glömde vi bort att den existerade men ändå så kom jag ihåg inlogget så det är väll den anledningen till att jag skriver det här nu. Jag hoppas att ni alla har det bra. Vet inte varför jag skrev det här men det kan väll vara bra med en update. 

 

Jag lever, spelar fortfarande och kämpar på. Har hållit på mer med Youtube de senaste åren. Inget med SSO att göra men med Speed painting och animering. Jag lägger länkarna här iallafall. Oavsett vad som händer nu i framtiden. Så hoppas jag att ni har det bra.

 

Länkar till mina Youtube kanaler: https://www.youtube.com/channel/UC0KWxQM8g9uLi0EG1AgwGdA (Speed painting), https://www.youtube.com/channel/UCzYFaOpd10Tg_Z279yYW7Uw (animering)

 

Ha det! ♥

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hellu there ;D
Jag är Sandy Darkfall jag bloggar om mitt liv i online spelet Starstable =)
Det blir redigerade bilder, livet i jorvik och lite annat smått och gott ♥
Hoppas ni kommer trivas /Kram Sandy ♥

Fråga mig

33 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni vilja se fler redigerings videor? :)
 Ja det skulle vara kul :D
 Nja det går bra som det är!
 Nej!
 Inte fler!
 Aldrig!
 Ja!
 Visst varför inte!
 Det bestämmer väll du själv? =)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

FoxDancer ''Foxie''

 


Ovido - Quiz & Flashcards