jorviksliv

Alla inlägg under november 2014

Av Sandy Darkfall - 29 november 2014 16:09


Ja här är en video om hur jag gör man osv :D
Lite dålig grafik men hoppas att ni ser ändå =)
annars så har jag ju skrivit :) Blir inget mer idag så hörres imorgon kanske :D och lite mer än 1 vecka tills Fjordingen kommer  ^o^


här är bilden när den är färdig :)



/Kramisar mig

 
 

Av Sandy Darkfall - 29 november 2014 11:25

Jahapp... jag kan tyvärr inte göra någon video p...p
Fraps funkar inte när jag ska redigera i Gimp... Har provat att ladda ner Bandicam också men det funkar inte hellar att få in den i datorn heller.

Bara fullt med en massa "Trojaner" så ja.

Men aja vad ska man annars göra p..p :D


/Kram


Av Sandy Darkfall - 27 november 2014 19:05

Hej på er ;) Ledsen att jag inte blogga igår, satt jätte länge i skolan plus så hade brorsan datorn hela dagen X...X
Ja jag har funderat och jag ska nog göra en hur jag redigerar man och hår osv :D

Men jag undrar om ni skulle vilja ha beskrivningar i videon hur jag gör vissa grejer och så? :)
Säg gärna till då, gör ju den för er :)

Kanske kommer göra den imorgon eller i övermorgon.


ja teckning går lite frammåt iallafall... Har inget mer intressant att visa.
Funderar på att redigera Sandy så hon blir en Lolita :) En söt tjej med japanska söta kläder :D

Då kanske jag kan filma när jag gör håret.
Men aja den kommer kanske bara vara 1-2 min så aja :D

/Kramar från mig

Av Sandy Darkfall - 24 november 2014 17:11

Ja måndag och skola... japp :)
jag antar att det är bra att jag kunde spela på skolan idag igen då hehe =) Hade bara 2 lektioner. Engelska och gympa så resten var det dator.



Ja som ni ser så gav jag upp med den gråa nyansen p...p" Vet inte varför men brunt är alltid lättare att måla, jag förstår inte. Grått och vitt är nog dom svåraste jag vet om.

Ja, lite glad att det går upp lite i antar besökare. Det är ju alltid kul :D

Så vad skulle ni säga om en liten video om hur man redigerar man och svans? En kort en iallafall hur jag gör det?
Säg gärna om det är bra :D


wow.... måste nog göra en ny namnskylt snart o,,,o

/Kramisar lilla mig



Av Sandy Darkfall - 23 november 2014 12:04

Ja söndag idag och vart tar helgen vägen O.---.O visserligen så klargar jag inte helt för ja dagarna går frammåt närmare Fjordingarna :D


Ja jag håller på att färglägga hästen nu. Den ser väll ok nu. har lite grund färger på den.

Bakgrundfärgen har inte så stor betydelse. Ska färlägga allt och sen ska jag putsa till det :)

Men om jag ska vara ärlig så vet jag inte vad jag håller på med HAHA! :D

Kommer aldrig på den bra haha!!!!! :)

Aja försöka duger ^O^

/Kram så länge

Av Sandy Darkfall - 22 november 2014 14:35

Ja den 10 Dec så kommer Fjordingarna! ;D Längtar! :)

Såklart så kommer jag skaffa orginalet haha! :D
Jag har räknat ut om den kommer kosta 910 så kommer jag ha råd med den då den kommer ut... annars om den kostar 990 så får jag vänta tills veckopengen :)

Så vilken tur att man sparade :) Såklart så kommer Fjordingen tåla kylan som nordsvenskarna gör. annars så skulle det vara konstigt p..p


Apropå kyla

Det är verkligen kallt i Dino dalen o..o Man fryser nästan till is... vilken tur Gold har som är så mullig :)
Vill verkligen ha den där mössan asså! Jag undrar när det uppdraget kommer då man får den p..p" *Kliar sig på huvudet* Aja bara vänta åh se antar jag :)

Blev en liten slarvig redigering för målar hästen och ont i nacken haha :)
Jo jag bestämde ju mig för att måla hästen själv. Att klistra in sådär såg inte bra ut alls p...p


Jag har funderat länge på att filma in små klipp av hur jag ritar... men det har inte slagit mig riktigt. För bloggen har ju bara 1-5 besökare varje dag. Om jag har tur vill säga. Om jag någonsin skulle få 20 besökare eller 50 eller så då skulle jag tänka mig. Men nu finns det inte så mycket motivation. Är nog inte så intressant heller.

Men aja vem vet :) kort video hur jag redigerar man och hår eller något sådant har jag inte heller haft lust att göra, men jag har tänkt på det ofta... p---p

Men aja :) Det var allt för nuet ^O^
/Kramar


Av Sandy Darkfall - 21 november 2014 21:54

Då har man kollat på Idol då :)
Under pauserna och nu när det är röstning så gjorde jag klart skissningen :D Jag blev fakiskt nöjd o...o Det är första gången jag riter en galloperande häst faktiskt "o..o" p...p" Så kommrt förmodligen att färglägga den imorgon :)
Men tror inte att jag kommer färglägga den sj... kommer nog att klistra in färgerna från Moonfire eller något vet inte... man får se :) Men bakgrunden ska vara vinterlandskap :) Kommer nog lägga till ett täcke nu också men annars så ser den ut såhär :)

Säg gärna vad ni tycker :D

Första gången jag lyckades verkligen med ett häst öga Haha!! :D Såklart så blir svansen finare sen också men annars så kunde jag inte ha gjort det bättre o..o haha! :D

Ja inget mer bloggande och ingen mer dator... verkligen glad att jag gjorde allt på skolan idag haha! :P

/Kramisar

Av Sandy Darkfall - 21 november 2014 20:03

Då var din bild klar April :) hoppas du gillar den... var ju inte så avancerad tyvärr p..p

/Kram

Presentation


Hellu there ;D
Jag är Sandy Darkfall jag bloggar om mitt liv i online spelet Starstable =)
Det blir redigerade bilder, livet i jorvik och lite annat smått och gott ♥
Hoppas ni kommer trivas /Kram Sandy ♥

Fråga mig

33 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni vilja se fler redigerings videor? :)
 Ja det skulle vara kul :D
 Nja det går bra som det är!
 Nej!
 Inte fler!
 Aldrig!
 Ja!
 Visst varför inte!
 Det bestämmer väll du själv? =)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

FoxDancer ''Foxie''

 


Ovido - Quiz & Flashcards