jorviksliv

Alla inlägg under september 2015

Av Sandy Darkfall - 23 september 2015 17:59

Japp idag är det onsdag och jag tog inte flera månader på att skriva något. Yey... framsteg ;)
Så idag var det ju uppdateringen. Just idag så var det ju inte så mycket men imorgon fyller ju SSO år också så kommer dom fina grejerna i framtiden med att leda hästen och ett nytt coolt område i jorvik. Men det här vet ni ju redan :D
Också sneak peaken på den nya hästen som kommer och det var ju uppenbart att det var en Shire häst. Asså... den kommer vara enorm!! :D längtar till det =) några andra tror ju att den andra hästen som kommer senare är mustang. Inte så stor skillnad på mustanger och på Quaters, samt Appalosa osv. Visst mustanger har mycket mer muskler men dom kan göra likadana saker som dom andra 2 raserna kan :)


Ok lite andra saker.


Jag har redan en morgan häst till men kunde inte motstå den här underbara lilla grabbens man O..O Den är så lockig ^O^ Är nog inte den enda som föll för den. ,) Jag älskar dens trav mest av allt samt gångarten. Önskar dock att den hade haft samma lång gallop som Quatern har. Det var lite sorligt men annars älskar jag den :) Den ser ut som lille skutt när den hoppar ;)

Ja idag hade vi skolfoto på ja skolan. Lite sorligt nu när det var mitt sista. Men det känns också lite skönt.

Aja nu har jag inget mer nu ;)

Ha det alla! ♥ 

Av Sandy Darkfall - 20 september 2015 13:32

Ja... vad ska man säga... TJO!! :)
Haha det var ett bra tag sen nu och mycket har hänt i världen och ja... alla inviduella världar. Jag vet inte riktigt vad jag har gjort med mitt liv. Jag har ritat... som en dåre och ska försöka sälja några teckningar nästa sommar. Jag har börjat i 3:an i Gymnasiet så ja. Mycket som händer. Sista året. Det är fortfarande svårt att tro. Det är nu alla säger att. ''Vad ska du göra efter skolan?''. ''Vad vill du göra?''. Alla får samma svar. ''Jag har ingen aning.''

Det är det som är det jobbigaste med att bli äldre och att man ska snart ut i ''Vuxen världen''

Jag har verligen ingen aning. Ska man fortsätta i skolan?, börja jobba?, eller bara ligga på rygg som en sköldpadda och inte ta sig upp? Ja... det undrar jag verkligen.


Jag är säker att jag inte är den ända som tänker såhär. alla har vi våra upp och nedgångar. Jag antar det ända bra att äntligen sluta skolan är att inte gå upp så tidigt. Visst man kan fortfarande behöva det beroende på vilket jobb man har och vilka pass. Men ändå... man får en liten frihets känsla. Kraven försvinner samt så får man nya och ännu värre på en --...--


Jag har faktiskt ärligt talat tappat ett stort intresse för hästar. Jag älskar dom fortfarande och om jag skulle se en eller komma nära en så skulle jag lätt gosa med den och vilja pyssla om den. Men annars så är det borta. Jag ritar inte ens hästar längre eller har något med dom att göra i min vardag... lite sorligt men sant.


Ja... iallafall nog om den bittra verkligheten   

 

Jag har tänkt myk på SSO trots att jag inte har varit inne så mycket. Saker kommer ju hända och det hade jag på känn. Men ibland så vill man att det ska gå snabbare liksom. Jag tänkte på en ide i mini uppdraget man gjorde med Freja på Sunfield gården. Tror säkert att många har tänkt på det redan men jag tänker ta upp det iallafall :D

 


Att kunna ge varandra skjuts. Ok... fler måste verkligen tänkt på det här för 100000 år sedan. Men ideen kom upp och då gör den det :) Var väll den som gjorde att jag gör det här inlägget och att ja. ''Det var längesen'', antar jag ;)

 

Jag och Kia vi båda spelar inte SSO så jätte ofta längre så i spelet ser jag inte henne ofta. Men hon är en bra vän så därför använde jag henne som model här :)


Okey! nu ser jag hur mycket jag har skrivit så nu ska jag sluta!!!! ''STOPP SANDY!!!'', haha! :)
Jag hoppas att alla har det bra och att ni inte kommer vara lika oroliga som jag i framtiden eller är.


Kramar till er och lycka till
Kanske skriver mer i framtiden   

 

 





Presentation


Hellu there ;D
Jag är Sandy Darkfall jag bloggar om mitt liv i online spelet Starstable =)
Det blir redigerade bilder, livet i jorvik och lite annat smått och gott ♥
Hoppas ni kommer trivas /Kram Sandy ♥

Fråga mig

33 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni vilja se fler redigerings videor? :)
 Ja det skulle vara kul :D
 Nja det går bra som det är!
 Nej!
 Inte fler!
 Aldrig!
 Ja!
 Visst varför inte!
 Det bestämmer väll du själv? =)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

FoxDancer ''Foxie''

 


Skapa flashcards