jorviksliv

Alla inlägg under januari 2014

Av Sandy Darkfall - 30 januari 2014 20:12

Ja... som ni ser så har jag byt ut den gamla bilden ;)
Det hände av en slump faktiskt... hade inte tänk ändra den än... men... det hände :S ;)



/Kram

Av Sandy Darkfall - 30 januari 2014 19:22

Ja... nu har jag köpt min tioende häst... hehe :)
Blev kär i henne på en gång ;)



Namn: DayDreamer

Aka: Yuki

Ålder: 7 år

Kön: Sto

Inriktning: Mest western (för hon ser ut som en western häst :P)

Hennes intresse: Hon älskar att leka med min hatt hon tar den alltid och springer omkring med den haha ;3

Älskar: Äpplen :3



Jag är glad att jag köpte ett sto nu är ju inte lilla Snowie ensam i gänget =)
2 girls and 8 boys ;D
Nu blir det Girl Power =)

Ja... rider ju imorgon så då hinner inte jag så mycket... men jag kommer göra part 3 i serien förhoppnings vis 4 i helgen också :3


Kram


Av Sandy Darkfall - 29 januari 2014 14:11

Hej! Som alla vet kom det två nya araber och en ny ponny! Jag vart förälskad i alla tre hästarna xD Men jag smälte totalt för den grå araben! Jag som lovat mig själv att det inte blir nån till häst förrän alla är levlade men... Ja jag kunde icke hålla det löftet! Så hälsa välkommen till Frostprince han är en hingst på 5 år. 

 

Typiskt ännu en gullig häst att levla! Men han var värd varenda SC (enligt mig) :) 

//Kiara.

Av Sandy Darkfall - 28 januari 2014 20:52


Hoppas ni gillade det :)
Nu börjar det hända lite grejer :3

Part 3 kommer snart :D

/Kram

Av Sandy Darkfall - 26 januari 2014 18:06


Nu har man suttit och ritat den här i 3 tim ;D

Jag hade verkligen tråkigt :3
Sen så blir det Ponny-Akuten och Farmen ;)

/Kram

Av Sandy Darkfall - 25 januari 2014 16:03


Part 2 kommer snart :3

Kram

Av Sandy Darkfall - 25 januari 2014 14:46

Ledsen för dålig bloggning... har inte haft någon riktig lust.. men nu fick jag en kik ;)

vad skulle ni säga om en serie? =)


Jag tänker börja med den ;)
Skulle det vara något? =)

''Sandy är en helt vanlig häst älskande tjej, men en dag så händer det något konstig med henne. Hennes högra öga börjar göra ont under en tävling, hon ramlar av och börjar bli mer och mer rädd för hästar, Till slut så kommer sanningen fram om hennes smärtor. Hon är en Leando en varelse som kan annvända eldens kraft och prata med själs hästar. Som det visar sig att hennes bästa komipis är (hästen) Hon blir helt snurrig och sen en dag så träffar hon en kvinna som heter Luna. hon säger ''Du kommer bli den 10:de generationen i Leando familjen.''


Så låter det bra? men kommer göra den så jag hoppas ni kommer läsa :D

Kram

 


Av Sandy Darkfall - 20 januari 2014 20:40

Ritade äntligen själv hemma på min laptop och med ritplattan :D
Har aldrig riktigt velat rita själv hemma för går aldrig bra ;)
Men nu kanske det gick bättre :3

OCH (Jag kom inte på varg/räven själv, ritade den men kom inte på den. Ändrade så att den blev blå och bakgrunden kom jag faktiskt på själv )

Aja ha en bra fortsatt kväll då Kram

 

Ps: Bilden är gjord i fri programet Gimp ;D

Presentation


Hellu there ;D
Jag är Sandy Darkfall jag bloggar om mitt liv i online spelet Starstable =)
Det blir redigerade bilder, livet i jorvik och lite annat smått och gott ♥
Hoppas ni kommer trivas /Kram Sandy ♥

Fråga mig

33 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni vilja se fler redigerings videor? :)
 Ja det skulle vara kul :D
 Nja det går bra som det är!
 Nej!
 Inte fler!
 Aldrig!
 Ja!
 Visst varför inte!
 Det bestämmer väll du själv? =)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

FoxDancer ''Foxie''

 


Skapa flashcards