jorviksliv

Alla inlägg den 23 februari 2014

Av Sandy Darkfall - 23 februari 2014 23:38

Hej! För en stund sen köpte jag min efterlängtade vita häst!    Han fick namnet Marbleghost ville att han skulle heta nått med "ghost" och sen tyckte jag att "Marble" lät bra xD Jag skriver kanske info om honom imorgon :) Jag måste först lära känna honom såklart! Har haft honom i kanske 3 minuter xD 

 

Välkommen hem Marble!   

//Kiara. 

Av Sandy Darkfall - 23 februari 2014 21:11

Japp så här blev den ;)

Den fick ett litet schabrak ;)


Det här är nog närmast en häst jag kommer få på min gård :3 Tyvär så var det lite mörkt men försökte göra den mer synlig ^..^

/Kram

Irl
Av Sandy Darkfall - 23 februari 2014 14:51

Det går inte bra att rita på Gimp... jag är inte så bra på det.. +---+ inte så lätt med en mus :S

Måste bli bättre alltså... får panik här borta.. P....P
Aja höres :D

/Kram



Av Sandy Darkfall - 23 februari 2014 13:55

Min mamma är jätte rolig alltså. Vi hade precis varit på Ica. Hon sa att jag skulle ta in grejerna och precis innan jag skulle öppna dörren så sa hon ''Men gumman! ska vi inte bygga en snögubbe eller en lyckta!!''

Jag höll på at garva ;)

Men...

Lät faktiskt kul... men min tanke kom att jag skulle göra en häst istället. Gjorde det ett år när vi bodde i lägenheten.

Men nu ska jag göra den bättre ;)
Kanske kan lägga upp den senare på bloggen om det blir av och om den blir bra :3

/Kram

Presentation


Hellu there ;D
Jag är Sandy Darkfall jag bloggar om mitt liv i online spelet Starstable =)
Det blir redigerade bilder, livet i jorvik och lite annat smått och gott ♥
Hoppas ni kommer trivas /Kram Sandy ♥

Fråga mig

33 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni vilja se fler redigerings videor? :)
 Ja det skulle vara kul :D
 Nja det går bra som det är!
 Nej!
 Inte fler!
 Aldrig!
 Ja!
 Visst varför inte!
 Det bestämmer väll du själv? =)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

FoxDancer ''Foxie''

 


Ovido - Quiz & Flashcards