jorviksliv

Alla inlägg under augusti 2014

Av Sandy Darkfall - 21 augusti 2014 13:13

Tomorrow school starts... Hello friends, hello inspiration welcome to my prison :3


Ja.. som sagt imorgon börjar skolan och jag ska sluta blogga.

Jahapp sista bilden jag bjuder på av mig... Lite sorligt ända R.I.P nu är bloggen oficiellt död.

Så ni som har följt bloggen ett tag tackar och bugar men det var det ha det! =)


/Hug for the last time! 



Fick ni se en del av mig iallafall =)

Godnatt :D

ZzZzZzZz...

Av Sandy Darkfall - 18 augusti 2014 16:10

Okej började lite dramatiskt nu... Fick just reda på att skolan börjar på Fredag.... med andra så ska jag sluta blogga. Sa tills sommaren var slut, är inte många som kollar in här ändå så ingen stor besvikelse :3

Ritade Hatsune Miku igår till en kompis och sen så skulle jag lägga till Megurine Luka... Outch.. det blev inge bra.. =...=

Miku blev SÖT! Men Luka blev BLÄÄ! :D

Vet inte vad som hände :3
Aja vi höres kanske innan bloggen dör :D <3

/Kram


PS: Om jag ska vara ärlig så vet jag inte hur jag ska göra bloggen bättre...

Av Sandy Darkfall - 15 augusti 2014 23:06

Jaaa!!! Ok... jag lever :D Vad var det jag skulle skriva nu igen????...just ja.. Hej igen det var ett tag sen :3
jaa... harr inte bloggat på ett tag nu. Har inte riktigt orkat ^O^

Det var roligt att huvud uppdragen att dom kom igång det var jätte roligt :3 speciellt sången aja nu ska jag inte spoila mer! :3

Gjorde klart den här idag tog väll 2 timmar :)
Är riktigt stolt över himmeln fattar inte att jag lyckadee med den P...P :3

Har inget mer att göra nu så vi höres ^o^ :3

:3

Av Sandy Darkfall - 12 augusti 2014 14:06

Bild till en tävling :3

På Star-Horse bloggen :)

Attackera inte min människa... är dålig på dom + så var det första gången jag ritade en på en häst =..=

Annars så blev jag nöjd med resten av bilden. Men nu är min nacke död så ingen mer dator idag =)

/Kram

Av Sandy Darkfall - 11 augusti 2014 11:33

Tjabba alla :3
Ja idag är det måndag och jag lika tråkigt det. Spelet som jag beställde på ebay kom aldrig fram. Så dom var tvungen att skicka en ny... säger bara... gick inte som jag planerat =..= Jag ville ha den innan skolan började men får den nog strax efter skolan börjar.

Aja nog om negativitet :)

Har sprungit runt och börjat små levla Wolfen.. wow.. det går segt ^o^''
Hade glömt hur långsamma ponnyerna var haha! =)

Jag har inte så mycket mer idag tror jag. Ska gå ut och gå igen så... inget intressant. Ska väll rita Hijack bilder nångång igen men då blir det nog traditionelt :3

/Kram

Av Sandy Darkfall - 10 augusti 2014 18:47

Tjäna igen :3

Wow... 3 inlägg på en dag, Rekord för mig tror jag ^O^
Gjorde en liten snabb redigering.


Tänkte på en docka då jag gjorde den. Tänkte göra den vacker men istället blev den en trasig docka... lusstigt.


Aja nää nu har jag faktiskt inget mer idag. Nu ska jag upp och Spela YU-Gi-OH på min brorsas Xbox360 :3

Höres :D

/Kram

Av Sandy Darkfall - 10 augusti 2014 14:55

Min nya Ponny :3

Namn: Wolf Rain

Aka: Wolfen

Ålder: 10 år

Inriktning: Bara lugna ridturer en fritids ponny.

Gillar att: Äta och springa i fullfart.

Personlighet: Wolfen är en bussig liten ponny som älskar att springa fritt och göra konster. Han är ganska lättlärd och han och jag är nog av samma sida av myntet :3

Varför det blev Wolf-Rain är för att Rain är Kias ponnys bror ;)
Men sen så såg jag Wolf Rain och då tänkte jag på animen  Wolf's rain! haha ;D ^o^


Aja var allt idag :3

/Kram

Av Sandy Darkfall - 10 augusti 2014 13:54

Ja idag är det söndag va?... Jo det är det ledsen är lite snurrig ^o^
Idag träffades jag av min klubb ledare I Lucky Bombs :3
Det är en riktig härlig och mysig klubb, vi har ganska mycket fritid också :3

Kom på den här stilen under tiden :3

Jag har faktiskt inget att blogga om... om ni har några förslag eller om ni vill se fler Hijack bilder så säg gärna till ^o^


/Kram

Presentation


Hellu there ;D
Jag är Sandy Darkfall jag bloggar om mitt liv i online spelet Starstable =)
Det blir redigerade bilder, livet i jorvik och lite annat smått och gott ♥
Hoppas ni kommer trivas /Kram Sandy ♥

Fråga mig

33 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni vilja se fler redigerings videor? :)
 Ja det skulle vara kul :D
 Nja det går bra som det är!
 Nej!
 Inte fler!
 Aldrig!
 Ja!
 Visst varför inte!
 Det bestämmer väll du själv? =)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

FoxDancer ''Foxie''

 


Ovido - Quiz & Flashcards