jorviksliv

Alla inlägg under november 2013

Av Sandy Darkfall - 30 november 2013 22:37

Ja... har inte bloggat så mycket ;D
bloggade ju inget igår =)

så gjorde en bild ;)

Jag har aldrig... någonsin. Gjort en bild i Svart/vit. Jag gillar det. Men har riktigt aldrig tänkt på det OwO
Men här är den ;)

Blev väll ganska okej antar jag ;)

Och va roligt att folk vill vara med i blogg tävlingen ;)
Önskar er alla lycka till =)
en vinnare kommer utsees så småningom =)

har fått 3 bidrag =)

aja det var allt /Kram Sandy & Moon

 

Ps: Roligt att Kia skrev något med :3

Av Sandy Darkfall - 30 november 2013 19:05

Hej! Idag har man haft fullt upp. Julmarknad (kom ganska så mycket människor) shopping (mat XD) Kom hem för ungifär en timme sedan :) Fick ett par stora solbrillor från julklapps säcken :D 

Jag presenterar min nya fantastiska STIL ;D

 


Jag vet ramen ser fail ut men det var lite meningen också! :)

Personligen tycker jag att svart och rött och vitt funkar =D i SSO har jag mycket röda kläder men iRL har jag nästan aldrig rött :P Aja detta är ingen mode blogg X) Hare bra så länge! :)

//Kia.

 

 

Av Sandy Darkfall - 30 november 2013 16:52

Hehe ja som jag sa igår. Jag red ju så jag kom hem sent.
Då vill man ju koppla av en fredag kväll. Sen satt jag och redigerade en bild och så kom brorsan och ville spela Gitar Hero med mig så ;D
Det är därför jag är lite sen med inlägget ;D


Vi hade mark arbete ;)
Vi fick hoppa små sånahär bommar och små staket på kort sidans volter ;)
Också lite 60 cm hinder på slutet ;D
Hade en annan häst idag.
Har haft Heike annars kanske 8 gånger.
Så nu fick jag lila tjejen Soleil ;D
Hon ser ut ungefär sådär =) var inte lätt att fixa med färgerna.
Visserligen så har hon en sol på baken också men det kom jag på nu ;D
aja det var allt =)
Vi Höres /Kram Sandy & Modelen Quick

Av Sandy Darkfall - 29 november 2013 11:10

Här är resultatet av Manga bilden ja la ut för nån dag sen ;)

Blev faktiskt nöjd ;D

Men Iallafall som vanligt så ska jag till Ridskolan efter skolan. Så jag kommer hem sent ;)
Men vi höres hörni ;D

/Kram Sandy  & Tsuna <3

Av Sandy Darkfall - 28 november 2013 18:55

Jepp har ju redegerat en hel del på Sony vegas.
Laddar upp det just nu... men... serigöst... 1500 + min -.-'

Det är bara sjukt D__D

Men aja... vad ska man göra åt det... :D

Aja ses bye /Kram Sandy & Tear

Ps: Älskar jul kläderna iallafall ;D
Nu är det bara snön kvar =) Bäst för SSO att den kommer nästa vecka >:D

Av Sandy Darkfall - 27 november 2013 17:48

Ja... har laddat ner Sony Vegas pro på datorn. Så nu är det fri redegering i 1 månad ;D
så jag kommer vara lite oaktiv ;)
kommer redegera en del.... börja med det igår så ja... har inte lärt mig så mycket än. Men det kommer :D

Är ni nöjda med upptaderingen? :D

Synd att snön blir sen -.-'

aja /Kram Sandy & Tear

Av Sandy Darkfall - 26 november 2013 19:12

Normala fall brukar jag inte vilja ha snö-- För den brukar komma i oktober där jag bor. Men nu har den inte kommit O...O Undar hur många som har snö nu och inte. :S

jag vill se den falla =(
Aja det var allt nu ;)
/Kram Sandy & Fighter

Av Sandy Darkfall - 26 november 2013 14:59

Jag har ritat en bild. Det är inte Sso och inte hästar.
Vill visa hur jag ritar ungefär i skolan :D

Så ungefär ;)
(Jag har inte kommit på honom sj)
Men ska försöka blogga när jag kommer hem ;)
bussen kommer snart så..
Bye bye <3

/Kram Sandy & Tsuna :D

Ps: Tsuna är han på bilden. Men det kanske ni förstod :3

Presentation


Hellu there ;D
Jag är Sandy Darkfall jag bloggar om mitt liv i online spelet Starstable =)
Det blir redigerade bilder, livet i jorvik och lite annat smått och gott ♥
Hoppas ni kommer trivas /Kram Sandy ♥

Fråga mig

33 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni vilja se fler redigerings videor? :)
 Ja det skulle vara kul :D
 Nja det går bra som det är!
 Nej!
 Inte fler!
 Aldrig!
 Ja!
 Visst varför inte!
 Det bestämmer väll du själv? =)

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

FoxDancer ''Foxie''

 


Ovido - Quiz & Flashcards