jorviksliv

Alla inlägg den 3 februari 2014

Av Sandy Darkfall - 3 februari 2014 19:51

 

Ja som rubriken säger har inte min dag på SSO varit så spännande! Har levlat och levlat... -.- Jaja klaga inte nu Kia! :D Iaf så tänkte jag ta upp det här med uppdrag lite snabbt! Jag tycker att vi borde få fortsättningen på huvuduppdragen snart! Eftersom att det gått så lång tid tappar SSO spelare! även jag har tröttnat en del! Jag kan klara mig länge utan SSO (vilket jag inte kunde då jag nyss börjat spela för det var så sjukt spännande!) Jag hoppas verkligen att uppdrag kommer snart! på Onsdag kommer ju den efterlängtade hästön så det lär spelarna bli väldigt lyckliga över iaf!!  (haha min reaktion jag har verkligen sätt fram emot Hästön! :D) Vi får hålla tummarna för fler unika uppdrag! Hare bra!

//Kiara.

Presentation


Hellu there ;D
Jag är Sandy Darkfall jag bloggar om mitt liv i online spelet Starstable =)
Det blir redigerade bilder, livet i jorvik och lite annat smått och gott ♥
Hoppas ni kommer trivas /Kram Sandy ♥

Fråga mig

33 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni vilja se fler redigerings videor? :)
 Ja det skulle vara kul :D
 Nja det går bra som det är!
 Nej!
 Inte fler!
 Aldrig!
 Ja!
 Visst varför inte!
 Det bestämmer väll du själv? =)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

FoxDancer ''Foxie''

 


Ovido - Quiz & Flashcards