jorviksliv

Alla inlägg den 2 februari 2014

Av Sandy Darkfall - 2 februari 2014 22:40

Hej! Som ni kanske har märkt har jag ännu en gång blogg torka... Ja med andra ord vet jag inte riktigt vad jag ska blogga om.. Men den frågan måste man som bloggare ställa sig ibland! :) Funderar på att göra ett inlägg med mina "Top 10 platser i SSO" Ja jag har flera platser jag skulle kunna ha med på listan! :) Får se om jag får tid till det projekted nån gång under veckan (ja jag sa projekt för en som inte är så duktig på att blogga är det ett projekt XD) just nu så är jag uppe i skogs kojan! Vet ni vad jag kom och tänka på? När jag var liten ville jag SÅ himla gärna bygga en trädkoja! Men det blev aldrig! Jag svär hade jag haft en trädkoja som denna hade jag varit världens lyckligaste unge! x)

 

Ursäkta det dåliga ljuset! (ganska sen kväll på SSO) Men jag ska ta och fundera på det där med en top 10 lista! Vore kul att göra =) eftersom att jag uppenbarligen inte kan redigera (tro mig jag kan inte xD) Så blir det lite hjärngympa att komma på nått att lägga upp! Men nu har jag ju en bra ide! :) Ha en bra kväll! 

//Kiara.


Av Sandy Darkfall - 2 februari 2014 13:29


Part 5 kommer så snart som möjligt ;)

 

 

/Kram


Av Sandy Darkfall - 2 februari 2014 11:58

Jobbar på part 4 som är lite mer anvancerat att hålla på med så det kommer vara dött här fram tills att jag är klar ;)
Om inte Kia gör något :3


/Kram

Presentation


Hellu there ;D
Jag är Sandy Darkfall jag bloggar om mitt liv i online spelet Starstable =)
Det blir redigerade bilder, livet i jorvik och lite annat smått och gott ♥
Hoppas ni kommer trivas /Kram Sandy ♥

Fråga mig

33 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni vilja se fler redigerings videor? :)
 Ja det skulle vara kul :D
 Nja det går bra som det är!
 Nej!
 Inte fler!
 Aldrig!
 Ja!
 Visst varför inte!
 Det bestämmer väll du själv? =)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

FoxDancer ''Foxie''

 


Ovido - Quiz & Flashcards