jorviksliv

Alla inlägg den 10 februari 2014

Av Sandy Darkfall - 10 februari 2014 20:36

Ja... om man läser andras bloggar så får man skylla sig själv ;)

Jag älskar den filmen och är glad och chockad att det kommer en till :3
Men nu hade ju Alice fått tips om det här spelet då.
''Okej varför inte prova'', säger jag då. Jag skapar allting också nu så ja...


Tar det hundra år HAHA... kommer nog inte kunna spela förän imorgon lol!!! :D

Aja vi höres men kommer säkert gilla spelet och såklart ska min drake vara BLÅ


/Kram

Av Sandy Darkfall - 10 februari 2014 19:34

Hej! Bloggen är ganska död :P Men det spelar inte så stor roll enligt mig!    Har ju livet också... Okej jag erkänner jag sitter GANSKA mycket vid datorn.. Men nu till det jag funderar på... Ännu en gång har jag besluts ångest... Jag är ganska så trött på mitt hår SSO eftersom jag har haft det nu en längre tid och vill prova nått nytt! Jag älskar det

   långa bruna lockiga verkligen ett sjukt fint hår! grejen är den att jag gärna skulle vilja ha ett kortare!   

Jag har ungefär denna längd på mitt hår IRL... Okej jag kanske har en bit längre då! Men close enough! (STAV)

   

Nu valde jag en miniatyr bild för att inte mitt enorma face ska vara över inlägget!   

Iallafall lutar det åt att Kiara får klippa sig kort! :) 

Det här håret har varit en av mina favorit frisyrer länge och har då och då klivit in i salongen för att kolla på det! :P 

Äsch vad tusan det är ett spel! :) Kia passar i kort hår! ^^ 

Hoppas inte detta inlägg tråkade ut er :D och om det gjorde det är jag ledsen :)


Som Sandy skrev i ett inlägg förut kanske vi ska göra ett inlägg om våra hästars namn på Japanska xD (japan lovers XD) Så vi får se!

//Kiara.




Presentation


Hellu there ;D
Jag är Sandy Darkfall jag bloggar om mitt liv i online spelet Starstable =)
Det blir redigerade bilder, livet i jorvik och lite annat smått och gott ♥
Hoppas ni kommer trivas /Kram Sandy ♥

Fråga mig

33 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni vilja se fler redigerings videor? :)
 Ja det skulle vara kul :D
 Nja det går bra som det är!
 Nej!
 Inte fler!
 Aldrig!
 Ja!
 Visst varför inte!
 Det bestämmer väll du själv? =)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

FoxDancer ''Foxie''

 


Ovido - Quiz & Flashcards