jorviksliv

Alla inlägg under oktober 2013

Av Sandy Darkfall - 30 oktober 2013 21:09

Hade tråkigt så redigerade den här ;)
Hoppas ni gillar den här :3

 


Gjorde om min western stil lite ,)

Hoppas ni får en fortsatt kväll =)
Skönt att ha lov!
/Kram Sandy & Tear ♥   

 

 

Av Sandy Darkfall - 21 oktober 2013 19:10

...Har jag och min häst Vispen (Stormwhisper) hopp lektion med Reed Kessler hon sa att hon kunde ge mig lite goda råd och att hon gärna ställer upp som lärare. Jätte kul :)

 

Vispen är en jätte duktig hoppnings häst :D Hoppas på hopp tävlingar snart! Vi får se :)

 


Hoppas på att få kontakt med Sandy det är så att min skype har laggat upp och hela datorn stannar :S Aja får väl hitta på nått så länge! Bye <3

//Kiara.

Av Sandy Darkfall - 20 oktober 2013 22:21

Hej Kiara här! :) Eftersom jag fick en jätte fin redigerad bild på Wille ( Av Sandy Darkfall :D) ska jag lägga upp hans info ^^

 

Namn: Eastwalker

Smeknamn: Wille

Ålder: 8 år

Älskar: Att bli borstad

Kategori: Western och dressyr.

 

Wille är en ganska så lugn åtta åring. Han är oftast på väldigt bra humör. Jag tränar honom mycket inom western ridning men även frihets dressyr/dressyr så han är lite " all around häst" Wille föddes i södra delen av jorvik i Skörde Byggden. När han blev äldre köptes han av bonden Marley men efter alla år orkade Marley inte längre träna honom så han beslutade att sälja Wille. Jag föll direkt för anonnsen på Wille på sidan "Jorviks häst annonser" och köpte honom kort efteråt. Wille är en jätte fin häst och jag skulle inte sälja honom för någonting i världen ^^

 

Det var då infon (ganska mycket :3 men det är ju kul att skriva xD) 

Tack och hej! :D 

//Kiara. 

 

Av Sandy Darkfall - 20 oktober 2013 13:43

Ja då är man över halvvägs med bro arbetet.
Jag hade lite tråkigt så gjorde det här colaget.


Skickade en liten överraskning till Kiara.. hehe :3
Hon kommer se den snart när hon loggar in på Facebook ;)
Det är en bild till hennes nya häst. Förhoppningsvis så skriver hon infon om honom idag ;)
Det var allt för nuet =) Har ett nytt program som jag bara älskar =)

så därför kommer det bli mycket bilder nu =D Love ya! /Kram Sandy och Tear

Av Sandy Darkfall - 19 oktober 2013 19:11

Namn: Ashtear
Smeknamn: Tear

Ålder: 10 år
Älskar: Apelsiner
Kategori: Dressyr/Frihets Dressyr

Tear är en energifull kille som älskar att prova på något nytt =)
Men även han kan ha dagar som vi människor. Då är inte han så lätt hanterad men han är alltid snäll, han inte skada en med vilje. Men han är en pärla i allt han gör. Han älskar att springa fritt. Det är därför han älskar Frihets Dressyr så mycket ;)

Det var lite om Tear Ledsen för dålig bloggning har varit lite trött nu för tiden ;)
Ska försöka bättra mig ;) /Puss och Kram Sandy & Tear


Av Sandy Darkfall - 19 oktober 2013 17:00

/Kram Sandy och min nya häst Tear :D ♥

Av Sandy Darkfall - 13 oktober 2013 20:13

Omg!!! jag bestämde mig för att logga in och köra ett champ på min nya gubbe Ximena Winterlee.
Jag kom 2:a i FPC jag har velat få en medalj i det sen den börja för att färgen är så snygg! ;D

Är fett glad ;D
aja /Kram Sandy ;D



Av Sandy Darkfall - 12 oktober 2013 14:16

 

Min Nya ponny! =)
Hade lite Sc över så köpte Henne. Just det ni hörde rätt henne.
Det är mitt första sto och hon är min 6:te häst =)

Namn: Snowbelle

Ålder: 5 år
Smeknamn: Snowie/Belle

Kategori: Dressyr
Snowie älskar att springa. Hon är en jätte gossig lite tjej som vill göra sitt bästa ;)
Favorit snack: Apelsin!

Det var lite om min nya Ponny Ha en bra dag!! :) /Kram Sandy och Snowie! ♥

Presentation


Hellu there ;D
Jag är Sandy Darkfall jag bloggar om mitt liv i online spelet Starstable =)
Det blir redigerade bilder, livet i jorvik och lite annat smått och gott ♥
Hoppas ni kommer trivas /Kram Sandy ♥

Fråga mig

33 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni vilja se fler redigerings videor? :)
 Ja det skulle vara kul :D
 Nja det går bra som det är!
 Nej!
 Inte fler!
 Aldrig!
 Ja!
 Visst varför inte!
 Det bestämmer väll du själv? =)

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

FoxDancer ''Foxie''

 


Ovido - Quiz & Flashcards