jorviksliv

Alla inlägg den 6 februari 2014

Av Sandy Darkfall - 6 februari 2014 22:59

Hej!    Jag har inte varit så aktiv nu de senaste dagarna! Jag kan bara säga att jag haft fullt upp och inte hunnit med varken SSO eller bloggen även om jag försöker att satsa på det x( Först och främst gick det skit på ett NO prov så jag fick göra om det = plugga, plugga... Och jag fick nätt och jämnt godkänt.... ._. (ja jag e inte så bra i skolan just face it!) Idag har jag varit på sånglektion =) Det var ju kul att vara där och sjunga med sina vänner, problemet är bara att i morgon har jag Tyska förhör! :D Hoppas jag inte verkar stressad i det här inlägget! xD (ofc not)    


Vad tycker ni om de nya uppdateringarna då? 

Personligen vet jag inte! Okej hästön är en jätte bra uppdatering! Problemet är bara att det kostar pengar och jag är ofta pank! ._. (sällan jag får köpa SC) Jag vill skicka iväg tre av mina hästar dit! Men jag har icke råd med alla TRE -.- Jag måste samla SC då och det känns som slöseri... (är en spara)  :P


Chatt uppdateringen då? Tycker ni den var bra?

Jag tycker både och.. Nu när man inte kan se chatten överallt känns det ibland som om man är helt ensam på hela SSO den där ensamma känslan över att ingen skriver! Men det kanske bara är jag! Annars är det bra med tanke på hur irriterad man blev på alla små "tjafs" som sen växte till enorma bråk...   Jaja jag gillade uppdateringen ändå :)

 


Förästen ni som läste hela inlägget! Grattis :) Detta var nog det längsta jag skrivit! 

Är på ridtur med Laika för tillfället sen ska jag sova... Orkar inte sitta uppe så länge till... Hare bra!    

//Kiara.

Av Sandy Darkfall - 6 februari 2014 18:43

Jag hade lite tråkigt ja...  ;D


Lite kul att göra om Yuki faktiskt ;)

Blev inte så bra men... ganska okej ändå :3


Ha en fortsatt bra kväll hörni!

/Kram

Av Sandy Darkfall - 6 februari 2014 17:33

Brown & White ;D

/Kram

Av Sandy Darkfall - 6 februari 2014 11:47

Funderade på att skicka Moon till Häst ön... Men kan inte... behöver han i serien. Så kanske skickar dit Quick och Fighter ;3

Men kul ändå att dom får springa omkring och ha det en riktig bra stund ;)
Som våra hästar jobbar är det minsta dom försänar en ledig stund :D

/Kram   

Presentation


Hellu there ;D
Jag är Sandy Darkfall jag bloggar om mitt liv i online spelet Starstable =)
Det blir redigerade bilder, livet i jorvik och lite annat smått och gott ♥
Hoppas ni kommer trivas /Kram Sandy ♥

Fråga mig

33 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni vilja se fler redigerings videor? :)
 Ja det skulle vara kul :D
 Nja det går bra som det är!
 Nej!
 Inte fler!
 Aldrig!
 Ja!
 Visst varför inte!
 Det bestämmer väll du själv? =)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

FoxDancer ''Foxie''

 


Ovido - Quiz & Flashcards