jorviksliv

Alla inlägg den 19 februari 2014

Av Sandy Darkfall - 19 februari 2014 20:21

Hej! Jag tänkte ge som fler andra bloggare åsikt om dagens uppdatering!    Jag tycker verkligen om de nya hästarna! Arab hästarna är så fina! Plus att jag uppskattar verkligen att man kan ha en annnan sorts man på dem och den nya häst frisör "salongen" xD Men hästen jag fallit för är den vita hästen *_* Älskar ögonen och formen på hästen! :D Jag funderar på om jag ska köpa upp alla hästar i level... Det kommer kosta extremt mycket sc men jag är så läss... och jag vill bara köpa fler hästar... Jag tänkte nämligen inte köpa nån häst förrän alla är färdig levlade... Men som det ser ut nu.. nja   

 

jag får se hur jag gör. Man kanske inte behöver bry sig om att hästen är låg level? Jag menar alla hästar

är ju inte fullt tränade    Fast vad vet jag... Red ju bara då jag var yngre! Nu har jag sökt en plats på en ny ridskola så få se.

Jag ger iaf uppdateringen 9/10 (var ju inga nya uppdrag xD Saknar uppdragen så otroligt mycket!!)

//Kiara.



Av Sandy Darkfall - 19 februari 2014 18:01

Ganska lugnt idag ;)
Blev inte så mycket tycker jag den här onsdags uppdateringen. Men det kom fina hästar ;)

Och!!!!

Ny Arab mann! :D
Båda Rebel och Yuki fick den :3


Aja var allt nu /Kram

Av Sandy Darkfall - 19 februari 2014 11:42

Försökte göra mig... Men... Det blev en litem annorlunda version? :S


Ja men det blev en liten mera Gangster version!


''Så går det om man gör själv''
Gick inge bra -.-'

Men jag gillar fågeln och ögat. Resten är konstigt :S :)

/Kram  

 

Presentation


Hellu there ;D
Jag är Sandy Darkfall jag bloggar om mitt liv i online spelet Starstable =)
Det blir redigerade bilder, livet i jorvik och lite annat smått och gott ♥
Hoppas ni kommer trivas /Kram Sandy ♥

Fråga mig

33 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni vilja se fler redigerings videor? :)
 Ja det skulle vara kul :D
 Nja det går bra som det är!
 Nej!
 Inte fler!
 Aldrig!
 Ja!
 Visst varför inte!
 Det bestämmer väll du själv? =)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

FoxDancer ''Foxie''

 


Ovido - Quiz & Flashcards