jorviksliv

Alla inlägg under april 2014

Av Sandy Darkfall - 29 april 2014 10:58

Blev äntligen klar =)

Blev så nöjd!! ;3

/Kram <3

SANDY DARKFALL

Av Sandy Darkfall - 28 april 2014 19:17

Gjorde en bild igår kväll :)
Ja som rubriken säger så kallar jag den Robot Take Down :3

Är snart klar med en mycket, Mycket bättre bild på skolan. Blir förmodligen klar imorgon... finslipar lite och så =)
Men som sagt jag har fortfarande inga idear om vad jag ska redigera som mannen i mitten Help please! C':


/Kram

Av Sandy Darkfall - 27 april 2014 14:55

Har inte så mycket idag... inget alls faktiskt O...o

Jag har funderat på att kanske göra en video när jag redigerar... Men...... jag suger så tänkte ''NEJ ALDRIG I LIVET :D'' Men jag tänka på om ni kanske hade några idear på vad jag kan redigera? =)

Jag har ritat annars... så här kommer den =)


Hehe är ju inte så bra... Svårt att komma på saker själv P...p
Men aja bara att testa sig fram =) ''Lyckades'' ju ungefär =)
Men aja ingen mer dator nu ska jag gå ut och gå :3

Men som sagt några idear om vad jag kan redigera eller om ni vill ha en bild redigerad av mig så är det lugnt =) Har inte så många idear nu för tiden :3

/Kram

Av Sandy Darkfall - 26 april 2014 23:07

Hej Hoj alla :3
Ja har inte riktigt haft något att blogg om, om jag nu ska vara ärlig ;)
Plus... så är ju min nacke ett problem. Men idag fick jag ett ryck att göra om min gubbe så jag gjorde en klänning :3
Hoppas det ska se okej ut =)


Det var den andra klänningen jag gjort. Men jag kände att den här blev mer seriös =)

Tror nog Sandy skulle se ut såhär om hon skulle gå på en bal eller ett bröllop vad vet jag =) skulle vara roligt om SSO teamet skulle kunna göra sånahär klänningar och små grejer som rosetter och smycken :3

Aja var allt ledsen att jag var lite seg =)
/Kram

Av Sandy Darkfall - 24 april 2014 13:54

När skylten kommer =(
Måste vänta... igen... blää ='(
Huvuduppdraget var så bra!!! ='( Why.. WHY!!! ='(

Men jaja iallafall.. som ni kanske märker så blir jag helt galen när det är slut... hehehe =)

Blir så nere alltså... men ändå dom gjorde det så bra!! =)
Så ni som inte har gjort det än... ni har MYCKET att se fram emot :3
Ha det bra ska gymma idag med familjen så inget mer bloggande idag :3
/Kram


Av Sandy Darkfall - 23 april 2014 13:00

Ja jag lyckades =)
Jag blev riktigt stolt över den här =) Det tog ett tag att göra ramarna runt bilderna men jag tycker det blev bra =) Hoppas det blir lätt att läsa =) Enjoy! :3



Blev längre som ni kanske ser =)
Kom ihåg att ni ska se bilden bättre om ni klickar på den :3

Nu kanske jag inte kommer blogga imorgon men ja det är för att jag gjorde serien :)

Det är ju onsdag... HUVUD UPPDRAGET HERE WE COME!


/Kram

Av Sandy Darkfall - 22 april 2014 23:08

Hej!    Var ett tag sen nu! Aja jag tänkte göra ett litet inlägg! Jag är så förväntans full inför Onsdags uppdateringen!!! :D Jag har ju sätt trailern på Lisa och Starshine och man flippade ju ur "lite" grann eller?! *.* Ska bli jätte spännande och se vad Lisa har gjort den senaste tiden! Och jag är äntligen beundrad med sprickorna! Så otrolig känsla! 


Har haft en super kul dag med mina bästa kompisar! Hopp tävlingar och ridlekar! ^^ Så min Tisdag har varit jätte bra! Plus att jag blev färdig med en prinsessa jag tecknade xD (?) Ha en bra natt nu Hejdå! :D

 

//Kiara.   


Av Sandy Darkfall - 22 april 2014 12:28

Ja nu ska jag börja med Part 7 ;) 
Kommer ta ett tag med tanken på att jag ska göra avsnittet längre + att jag har nackproblemet! =)

Men jag bjuder på en bild idag iallafall :D


Hade tråkigt så gjorde den igår ;)
Jag älskar War han är lite mystisk om man säger så =)
Men nää... nu ska jag inte slösa tid nu måste jag börja jobba :3
/Kram

Presentation


Hellu there ;D
Jag är Sandy Darkfall jag bloggar om mitt liv i online spelet Starstable =)
Det blir redigerade bilder, livet i jorvik och lite annat smått och gott ♥
Hoppas ni kommer trivas /Kram Sandy ♥

Fråga mig

33 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni vilja se fler redigerings videor? :)
 Ja det skulle vara kul :D
 Nja det går bra som det är!
 Nej!
 Inte fler!
 Aldrig!
 Ja!
 Visst varför inte!
 Det bestämmer väll du själv? =)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

FoxDancer ''Foxie''

 


Skapa flashcards