jorviksliv

Direktlänk till inlägg 7 maj 2015

Gjorde det omöjliga P..P

Av Sandy Darkfall - 7 maj 2015 17:08

Jaa satt och ritade igår i ca 1 och en halv timme och tänkte hmm... vad ska jag rita: Ja en häst kanske! Sen kom jag att tänka på att ''vänta jag kan ju inte rita hästar längre'', satt en stund och blev sur på mig själv. Man ska aldrig säga att man inte kan så jag tog mig i kragen och ritade :) Bilden kommer i slutet =)


Idag så hade vi nationella i engelska writing och det gick hyfsat bra. Råkade rimma på slutet men tyckte det lät bra så hade det kvar =) Kommer åtminstonde få ett E iallafall men om man får bättre så klagar man inte. Inte bara det har provat magdans idag... det gjorde väldigt ont i magen och höfterna så då gjorde jag rätt :D Vi hade även gympa och då fick vi spela basket. vi spöade killarna i 2 grenar och dom oss 2 gånger så det var kul :D Tjejerna mot killarna 3 mot 3 är kul det ;)


Imorgon fyller jag år och då kommer mina två bästa vänner över för helgen. Ska bli så kul-- Har inte haft vänner hemma när jag fyller år sen när man var runt 10 fast nu blir jag ju 18 så det är nog lite större P..P :)

Och här kommer ''Trumm virvel'', hästen som jag är så nöjd över! :)


Araben jag kallar ''Insomnia.''


Det var allt jag hade nu tack och hej! :D

/Kramisar lilla Sandy



 
 
April

April

11 maj 2015 11:16

Kul att få spela basket c; Vi har inga basketkorgar på vår skola >.<

Jag spelar basket irl ^.^

http://april-och-dorry.bloggplatsen.se

Sandy Darkfall

17 maj 2015 14:15

Haha basket är awesome! :D

Jag vill spela i ett basketlag men det finns inga i närheten där jag bor P..P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandy Darkfall - 12 februari 2018 12:25

        HollowNova aka Halo   Tror det eller ej. Men än idag så spelar jag SSO och så mycket har hänt sen jag och min kompis öppnade den här bloggen. Själv så cringar jag när jag läser det jag skrev här förr för wow... jag kunde verklige...

Av Sandy Darkfall - 23 september 2015 17:59


Japp idag är det onsdag och jag tog inte flera månader på att skriva något. Yey... framsteg ;)Så idag var det ju uppdateringen. Just idag så var det ju inte så mycket men imorgon fyller ju SSO år också så kommer dom fina grejerna i framtiden med att ...

Av Sandy Darkfall - 20 september 2015 13:32


Ja... vad ska man säga... TJO!! :)Haha det var ett bra tag sen nu och mycket har hänt i världen och ja... alla inviduella världar. Jag vet inte riktigt vad jag har gjort med mitt liv. Jag har ritat... som en dåre och ska försöka sälja några teckninga...

Av Sandy Darkfall - 4 maj 2015 18:43

Jaha... nu gjorde jag det igen... var ju jätte längesen som jag la upp något ju... (till dig eller ni) som kollar in min blogg ändå trots alla dagar som gått så säger jag bara ''Heros of our time'' :) Mycket tack och kramar till er =) Det har hänt ...

^O^

Av Sandy Darkfall - 19 april 2015 18:12

  Ja kollade i hemstallet för någon dag sen och kollade in den nya funktionen :DDen såg väldigt cool ut ännu kollare än i början också fanns det flera huder och ansikten ;) Den första bilden har samma ansikte och smink som jag har nu men med b...

Presentation


Hellu there ;D
Jag är Sandy Darkfall jag bloggar om mitt liv i online spelet Starstable =)
Det blir redigerade bilder, livet i jorvik och lite annat smått och gott ♥
Hoppas ni kommer trivas /Kram Sandy ♥

Fråga mig

33 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni vilja se fler redigerings videor? :)
 Ja det skulle vara kul :D
 Nja det går bra som det är!
 Nej!
 Inte fler!
 Aldrig!
 Ja!
 Visst varför inte!
 Det bestämmer väll du själv? =)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

FoxDancer ''Foxie''

 


Skapa flashcards