jorviksliv

Alla inlägg under februari 2014

Av Sandy Darkfall - 28 februari 2014 19:19

Tyckte det här var kul att se ;)

Vet inte det är bara roligt att se ;)
Så roligt att folk läser bloggen :3


Nu blir det!


Let's Dance ;)
/Kram

PS: Glöm inte blogg tävlingen som avslutas imorgon ;)
Ni hittar långt ner ;3

Av Sandy Darkfall - 28 februari 2014 12:03

Försökte rita en häst på skolan... sj.. -.-'

Men den blev okej antar jag ;)

/Kram  


Av Sandy Darkfall - 28 februari 2014 10:16

Ja.. jag har mått ganska dåligt på sistone och det gör jag än... min nacke krånglar... =/

Så jag försöker undvika att sitta vid standar datorn hemma -.-'

Men jag försöker slänga in något inlägg då och då.. vet inte om det blir bilder med :S

Inte så fin... hittade den i mina bilder, måste ha gett upp på den. Men aja. Har bara 2 lektioner idag... det suger för hade nyss matteprov på morgon också har man historia... Sista timmen!

Men aja bita ihop ;)

/Kram  

Av Sandy Darkfall - 26 februari 2014 22:35

 

Namn: Marbleghost.

Ålder: 6

Inriktning: Har ännu ingen.

Favorit mat: Äpplen


Övrigt: Marbleghost är en jätte snäll och trevlig hingst. Han är full av energi och är en riktig äventyrare. Han är redan bästa vän med Frostprince och de tycker om att små kivas med varandra. Jag är jätte glad att jag köpte honom!   

__________


Det var lite info iallafall. Bloggen har stått stilla och jag har inte kunnat skriva för mitt internet är skumt igen.. -.- Kommer dock få det att bli normalt på Lördag igen!   Får hoppas på att jag skriver mer då! Ha en fortsatt trevlig kväll!

//Kiara.


Av Sandy Darkfall - 25 februari 2014 08:27

Jepp.. ännu en gång mår jag illa... -.-' 
Så jag känner att jag måste vara hemma... magsjukan går ju men ändå..

Hade bara Media grejer idag så det var ju inte så kul --.--'

Men iallafall... ledsen för dålig bloggning igår jag hade inte så mycket tid kvar om man säger så. Ville kolla på tv också skulle jag duscha så ja ,)


Aja var allt Roligt att Kia fick hästen som hon ville =)
Jag gillar den hästen med MEN... dom har sabbat den med det där svarta runt ögonen... annars så hade jag lätt köpt den med. Nää nu ska jag lägga mig igen -.- ;)


/Kram

Av Sandy Darkfall - 23 februari 2014 23:38

Hej! För en stund sen köpte jag min efterlängtade vita häst!    Han fick namnet Marbleghost ville att han skulle heta nått med "ghost" och sen tyckte jag att "Marble" lät bra xD Jag skriver kanske info om honom imorgon :) Jag måste först lära känna honom såklart! Har haft honom i kanske 3 minuter xD 

 

Välkommen hem Marble!   

//Kiara. 

Av Sandy Darkfall - 23 februari 2014 21:11

Japp så här blev den ;)

Den fick ett litet schabrak ;)


Det här är nog närmast en häst jag kommer få på min gård :3 Tyvär så var det lite mörkt men försökte göra den mer synlig ^..^

/Kram

Irl
Av Sandy Darkfall - 23 februari 2014 14:51

Det går inte bra att rita på Gimp... jag är inte så bra på det.. +---+ inte så lätt med en mus :S

Måste bli bättre alltså... får panik här borta.. P....P
Aja höres :D

/Kram



Presentation


Hellu there ;D
Jag är Sandy Darkfall jag bloggar om mitt liv i online spelet Starstable =)
Det blir redigerade bilder, livet i jorvik och lite annat smått och gott ♥
Hoppas ni kommer trivas /Kram Sandy ♥

Fråga mig

33 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni vilja se fler redigerings videor? :)
 Ja det skulle vara kul :D
 Nja det går bra som det är!
 Nej!
 Inte fler!
 Aldrig!
 Ja!
 Visst varför inte!
 Det bestämmer väll du själv? =)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

FoxDancer ''Foxie''

 


Ovido - Quiz & Flashcards