jorviksliv

Alla inlägg den 8 februari 2014

Av Sandy Darkfall - 8 februari 2014 22:04

Någon mer än jag som blev irriterad att förra veckan i Melodifestivalen så var det mycket sämre låtar. Men idag var alla typ bra förutom 2 kanske!
INTE KUL!


jag gillar inte när dom gör så >.<


aja.. höres


/Kram


Bara att kolla på QX Gaygalan! :)
Dom där människorna är för roliga haha! :D♥...♥

Av Sandy Darkfall - 8 februari 2014 15:06

Ja... nu så skickade jag mina  hästar till häst-ön.

Min lilla Quick

Kommer sakna han så mycket ;D
Han vinkade till mig började nästan gråta =')
Men han har hjälpt mig i så många redigeringar så han försänar att vila :3

Också Fighter ;)
Han har hjälpt mig i många champs allt med Terräng att göra så kommer sakna han med =')


Det var allt nu!
/Kram ♥   

Av Sandy Darkfall - 8 februari 2014 13:22

Ja... Jag fick en kik helt plötsligt... så jag har sutit och gjort videos idag ;3
En SSO och en Anime =)

SSO videon finns på min YT kanal =)
LajsaLeando


Hoppas ni kollar ;D


/Kram

Av Sandy Darkfall - 8 februari 2014 12:23

Hej! Idag tog jag mod till mig och skickade iväg både Nightmist och Emberstar! De här två damerna kommer jag sakna oerhört mycket! Men eftersom att jag haft Ember och Misty längst fick dom åka först! Nästa vecka kommer jag nog skicka Stormwhisper också! Dom förtjänade semester!   

 

 

Hoppas att dom får det bra på sin budget semester! (ja jag kanske snålade lite men har ju inte så mycket SC :P) Kommer kanske hämta hem dom om nån månad vet inte riktigt! WÄÄ vad tomt stallet känns! :S 

Ja jag vet att dom hare fint iaf! Dom blev aldrig ridna i stallet och det känns fel det också! Hare så bra mina hästar! :)

Nu kan jag fortsätta och levla utan känslan att ingen rids (dock är Stormwhisper kvar men får rida han lite mer då!)

Ha en bra Lördag!   

//Kiara.


Presentation


Hellu there ;D
Jag är Sandy Darkfall jag bloggar om mitt liv i online spelet Starstable =)
Det blir redigerade bilder, livet i jorvik och lite annat smått och gott ♥
Hoppas ni kommer trivas /Kram Sandy ♥

Fråga mig

33 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni vilja se fler redigerings videor? :)
 Ja det skulle vara kul :D
 Nja det går bra som det är!
 Nej!
 Inte fler!
 Aldrig!
 Ja!
 Visst varför inte!
 Det bestämmer väll du själv? =)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

FoxDancer ''Foxie''

 


Ovido - Quiz & Flashcards