jorviksliv

Alla inlägg den 22 februari 2014

Av Sandy Darkfall - 22 februari 2014 16:14

Har så tråkigt så kladd redigerar... Tror jag ska gå upp och kolla på tv. Vi höres folks :)
/Kram

Av Sandy Darkfall - 22 februari 2014 14:24


/Kram

Av Sandy Darkfall - 22 februari 2014 12:36

Hejsan! Idag har jag levlat! Känner att jag inte ska slöa längre :) Och jag har även satt ihop en ny tävlings outfit som jag verkligen blev nöjd med! Känns som en bra start på dagen faktiskt!   ja här skiner solen och stormen är som bortblåst (roligt va? haha bortblåst!... nej xD) Riktigt fint väder! :) Jag tänkte skriva om mitt favorit lopp på hela SSO och det är Marleys paddock tävling! Jag har älskat detta lopp så länge jag spelat SSO vilket är ett år nu tror jag! :) Jag tycker om lopp då man får hoppa mycket och det gör man ju i paddock tävlingen! :D Vet inte riktigt varför det bara är så XD 

  

Älskar ridhuset med! Men jag tycker om då hoppningen är utom hus! Jag har aldrig själv IRL ridit i ett ridhus! :o 

Marleys paddock tävling får 10/10 för det är så kul! xD

//Kiara.   


Presentation


Hellu there ;D
Jag är Sandy Darkfall jag bloggar om mitt liv i online spelet Starstable =)
Det blir redigerade bilder, livet i jorvik och lite annat smått och gott ♥
Hoppas ni kommer trivas /Kram Sandy ♥

Fråga mig

33 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni vilja se fler redigerings videor? :)
 Ja det skulle vara kul :D
 Nja det går bra som det är!
 Nej!
 Inte fler!
 Aldrig!
 Ja!
 Visst varför inte!
 Det bestämmer väll du själv? =)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

FoxDancer ''Foxie''

 


Ovido - Quiz & Flashcards