jorviksliv

Alla inlägg under mars 2014

Av Sandy Darkfall - 9 mars 2014 11:55

Ja... Mello var ju igår tänkte Ja! Alcazar och Ace Wilder är top 3! =)
Sen så kommer Sanna och ror hem allt -.-'

Vill inte ha en balad i Eurovision! låten är bra men inte så bra... får bara hoppas att jag har fel!

Men som sagt jag ser Mello som ettt spel som man inte kan vinna för den låten man vill ska vinna gör inte det. Vi svenskar har en riktigt konstig smak... vad var det.... hmmmm...? Hon fick 25 % av rösterna om jag inte mins fel eller om det var 23 % kommer inte ihåg låt oss bara säga att jag vet att vi förlorar Eurovision igen -.-'


Men det var kul att låten Bröder fick så mycket poöng ;)
Utländerna var verkligen berörda! =)

Aja vi höres snart =)

Kram

Av Sandy Darkfall - 8 mars 2014 13:57

Ja! nu blev jag äntligen klar med min ritade bild ;)
Är riktigt stolt :3 Tror det tog 1-3 tim att göra men här är den =)

Fattar inte hur jag lyckades... ville ge upp några gånger men tur nog så gjorde jag det inte ;)
Tror inte det blir något mer inlägg från mig idag. Men man vet aldrig!

Kram

Av Sandy Darkfall - 7 mars 2014 21:33

Ja Ridningen var kul det blev hoppning istället för dressyr =)
Just nu så är jag hemma ensamn för mamma och brorsan är borta.
Tog tiden och gjorde en ny namnskylt!


Men vi höres imorgon då snart kommer skolan så aj aj... aja ses =)


Kram

Av Sandy Darkfall - 7 mars 2014 13:36

Ja... då ska man snart åka och rida då ;D

Dom senaste 3 dagarna så har jag tok spelat Assassin's Creed 4 Black Flag! =)
Jag älskar det spelet ;) Lite mycket båt och inga hästar tydligen -.-'

Det gjorde mig besviken!

Men nu har jag ju börjat att lyssna på pirat sångerna på Spotify haha! =)

Försökte måla allting själv men... -.-'

Gimp är fortfarande Gimp!

Det gick inge bra med andra ord ;)

Orkade inte så mycket heller =)


Aja ses senare tror jag har dressyr idag så det blir ett ganska lugnt pass =)
/Kram

Av Sandy Darkfall - 6 mars 2014 12:24

Om man kunde ha ett eget litet hus och att dom små djuren kan springa där!

Det skulle vara så kul också skulle man kanske ha möbler och såna saker som man köper själv ;)

Aja det var bara en kul tanke... vem vet kanske det händer en dag :3

/Kram

Av Sandy Darkfall - 5 mars 2014 19:33

Älskade kläderna i uppdateringen ;D

Men dom var riktigt dyra... speciellt för dom svarta ridbyxorna!

127 Sc ungefär eller 121 kunde inte köpa dom.

Men... det första jag tänkte på när jag köpte kläderna och kollade noga på dom var..

Jail Time!!

 

Vet inte varför men kändes bara så ;)
Aja nu blir det farmen och godis ;) Höres! :3

/Kram


Av Sandy Darkfall - 5 mars 2014 17:25

Tog sin tid för att jag är så långsam ;)

Men....

Jag är äntligen!

Yes! ;)
Nu ska jag bara kolla in dom nya kläderna ;)
Men hoppas jag inte kommer köpa något hehe... men det kommer jag nog ändå O.:.O ;)

Ses senare!

/Kram

Av Sandy Darkfall - 4 mars 2014 23:11

Igår började en ny serie

 

Musketeers

 

Är så kär i den!! Önskar man kunde ha såna kläder i SSO ;)
Så gjorde en liten fan grej ;)


Jag Älskar verkligen musketörer och deras Motto!

''En För Alla! Alla För En''

Fast... i serien så säger dom =)
''Var Man För Sig Själv''
HAHA :D
Aja var allt för idag =)
/Kram


Presentation


Hellu there ;D
Jag är Sandy Darkfall jag bloggar om mitt liv i online spelet Starstable =)
Det blir redigerade bilder, livet i jorvik och lite annat smått och gott ♥
Hoppas ni kommer trivas /Kram Sandy ♥

Fråga mig

33 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni vilja se fler redigerings videor? :)
 Ja det skulle vara kul :D
 Nja det går bra som det är!
 Nej!
 Inte fler!
 Aldrig!
 Ja!
 Visst varför inte!
 Det bestämmer väll du själv? =)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

FoxDancer ''Foxie''

 


Ovido - Quiz & Flashcards