jorviksliv

Alla inlägg den 12 mars 2014

Av Sandy Darkfall - 12 mars 2014 19:19

Tjena Moss alla! =)

Ja uppdateringen kom idag.
Okej kul att baronessan har en släkting men vad hände med... HUVUD UPPDRAGEN!

Förlåt behövde få ut det.


Att det går snabbare att levla nu jätte kul MEN... jag set knappt någon skillnad.. gör ni? P..P


Men ja är jätte trött. Har varit över 1000 pers på skolan idag så... mycket prat och oljud samt så måste man var social.


Vi har en tema vecka nu som kallas för Företagande. Ens framtig ungefär.


Också när jag kom hem så behövde jag...

DISKA!


jag är snabb ändå men hatar att diska ganska långtråkigt. Men om man har musik så går det snabbare ;)

Säger bara NI som har disk-maskin. LYCKOSTAR! :3


Aja det var allt höres! =)

/Kram

SANDY DARKFALL

Presentation


Hellu there ;D
Jag är Sandy Darkfall jag bloggar om mitt liv i online spelet Starstable =)
Det blir redigerade bilder, livet i jorvik och lite annat smått och gott ♥
Hoppas ni kommer trivas /Kram Sandy ♥

Fråga mig

33 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni vilja se fler redigerings videor? :)
 Ja det skulle vara kul :D
 Nja det går bra som det är!
 Nej!
 Inte fler!
 Aldrig!
 Ja!
 Visst varför inte!
 Det bestämmer väll du själv? =)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

FoxDancer ''Foxie''

 


Ovido - Quiz & Flashcards