jorviksliv

Alla inlägg den 9 mars 2014

Av Sandy Darkfall - 9 mars 2014 21:24

Hej! Ledsen att jag inte är så aktiv!     Det är Sandy som håller bloggen vid liv! Jag har varit ganska upptagen under sportlovet och jag har inte ägnat mig så mycket åt sso faktiskt. Vet för övrigt inte vad jag ska hitta på att skriva om! Jag kan ju inte redigera nånting... Känns ganska surt att jag är sämst på sånt!   

Ska försöka komma tillbaks! Räkna inte med nått speciellt bra inlägg men men ^^

 

En av de äldsta bilderna jag har från SSO den här outfiten var min första hela outfit! :D Tyckte mycket om den!

//Kiara.

Av Sandy Darkfall - 9 mars 2014 11:55

Ja... Mello var ju igår tänkte Ja! Alcazar och Ace Wilder är top 3! =)
Sen så kommer Sanna och ror hem allt -.-'

Vill inte ha en balad i Eurovision! låten är bra men inte så bra... får bara hoppas att jag har fel!

Men som sagt jag ser Mello som ettt spel som man inte kan vinna för den låten man vill ska vinna gör inte det. Vi svenskar har en riktigt konstig smak... vad var det.... hmmmm...? Hon fick 25 % av rösterna om jag inte mins fel eller om det var 23 % kommer inte ihåg låt oss bara säga att jag vet att vi förlorar Eurovision igen -.-'


Men det var kul att låten Bröder fick så mycket poöng ;)
Utländerna var verkligen berörda! =)

Aja vi höres snart =)

Kram

Presentation


Hellu there ;D
Jag är Sandy Darkfall jag bloggar om mitt liv i online spelet Starstable =)
Det blir redigerade bilder, livet i jorvik och lite annat smått och gott ♥
Hoppas ni kommer trivas /Kram Sandy ♥

Fråga mig

33 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni vilja se fler redigerings videor? :)
 Ja det skulle vara kul :D
 Nja det går bra som det är!
 Nej!
 Inte fler!
 Aldrig!
 Ja!
 Visst varför inte!
 Det bestämmer väll du själv? =)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

FoxDancer ''Foxie''

 


Ovido - Quiz & Flashcards