jorviksliv

Alla inlägg den 20 mars 2014

Av Sandy Darkfall - 20 mars 2014 20:19

Jag vet en sak som jag verkligen måste träna på... det är..

Manar... nu är det här bara en 3 min bild men tycker ändå att jag måste bli bättre! :S

Vet en sak som jag måste också göra. Fortsätta på serien. Ska försöka fixa det i helgen ;)
Part 6 ska komma i helgen... ska försöka iallafall ;D

Aja ska nog kolla på Anime nu. Nu håller jag bara tummarna att jag får rida imorgon!!! =')


/Kram

SANDY DARKFALL

Av Sandy Darkfall - 20 mars 2014 19:09

Ja... vad ska man börja med... hmmm.. Aa! nu vet jag =)

Det har varit en helt okej dag. Slapp gympan så nu har jag sutit i skolan vid datorn i 4 tim ;)
Kom långt med en bild jag håller på med!

Kommer lägga up den sen på bloggen när jag blir klar =)

Men ja... jag sa i förra inlägget tror jag att jag höll på att rita en bild hemmma på datorn.

Tror det iallafall... Iallafall så blev jag klar idag. Till mitt försvar så vet jag inte vad det ska vara ;)
Tycker att det ser ut som en person som försöker ta sig ut från någonstans.. aja här kommer den :3

Så blev den :)
Vet inte vad jag ska tycka igentligen men aja.
Nu blir det Farmen :3

/Kram

SANDY DARKFALL


Presentation


Hellu there ;D
Jag är Sandy Darkfall jag bloggar om mitt liv i online spelet Starstable =)
Det blir redigerade bilder, livet i jorvik och lite annat smått och gott ♥
Hoppas ni kommer trivas /Kram Sandy ♥

Fråga mig

33 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni vilja se fler redigerings videor? :)
 Ja det skulle vara kul :D
 Nja det går bra som det är!
 Nej!
 Inte fler!
 Aldrig!
 Ja!
 Visst varför inte!
 Det bestämmer väll du själv? =)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

FoxDancer ''Foxie''

 


Ovido - Quiz & Flashcards