jorviksliv

Alla inlägg under mars 2014

Av Sandy Darkfall - 18 mars 2014 21:48

Ledsen för att inlägget är sent... fick inte datorn förän halv 9 så... ja.. jag orkade inte att göra någon bakgrund!

Men istället så testar jag lite grejer ;)

Inte så intressant men... tyvärr så hann jag inget annat ;3
Kul att se att Kia lever iallafall ^...-


/Kram

SANDY DARKFALL

Av Sandy Darkfall - 18 mars 2014 19:58

Hej!    Jag har inte varit så aktiv! Jag har fått hem två uppsatser jag ska skriva =D (stackars mig.. finns säkert värre xD) Men jag är ganska irriterad över det för jag är hiskeligt skoltrött.. ._. Det är bara att stå ut börjar snart 9:an :p Iallafall så hissar jag förra veckans uppdatering så enormt mycket! Jag brydde mig inte så speciellt mycket om kläderna men när jag såg att dom hade höjt XP:n för varje lopp blev jag så lättat xD Har varit i desperat levlande ett tag och jag tyckte det gick SÅ LÅNGSAMT! Men nu går det fort som bara den! Tack SSO för det   

 

Jag har kommit upp till level 10 med Frostprince på bara några få dagar!   Känns fantastiskt! Kommer nog komma till level 11 innan kvällen är slut! (kanske längre :D) Förästen fick jag äntligen platsen jag sökt om på ridskolan! Jätte trevligt! Det är jag och två till i gruppen så vi är inte många xD Men det var kul att rida fast jag är så rostig har inte ridit på mer än fem år =S Aja trevligt var det! :)

Ha en bra kväll! 

//Kiara.   

Av Sandy Darkfall - 17 mars 2014 20:40

Ja nu har jag ändrat headern och Presentations bilden ;D

Så jag är riktigt nöjd idag iallafall ;D

visseligen så kommer min nacke vara död imorgon men det är det värt :3


Kommer förmodligen ändra bakgrunden imorgon också så ses imorgon ;)
Nu blir det Musketörerna på tv :3



/Kram

SANDY DARKFALL

Av Sandy Darkfall - 17 mars 2014 20:03

Ja som ni kan se så är jag klar med Headern ;)
blev faktiskt nöjd. Men den funkar ju iallafall :D

Ska nog göra en ny presentation med ;)

/Kram

SANDY DARKFALL

Av Sandy Darkfall - 17 mars 2014 18:09

Diego är level 7 ;) små levlar bara. Men jobbar fult på med den nya headern!
Är bara halvvägs men nu har jag fått tag i Kia så hon och jag håller på så det går framåt ;3

Jag hoppas att jag blir klar idag. Man får se =)

/Kram

SANDY DARKFALL

Av Sandy Darkfall - 16 mars 2014 12:36

Jobbar :3

Ja håller på att fixa en ny header men... KIA ÄR INTE INNE.... hehe :3

Det här är nog det värsta när jag får ändra bloggen ryck!.

Jag behöver Kia haha! =)
Aja ska lyckas få tag i henne snart =)

/Kram

SANDY DARKFALL

Av Sandy Darkfall - 15 mars 2014 22:15

Snabb redigerade en bild bara :D

Insåg att jag inte hade så många bilder på Diego :3
Funderar på att ändra bloggen lite... nu presentation, header kanske bilder på mina hästar.. vet inte :D
Vad tycker ni? börjar det bli dags? =)


Aja nu ska jag kolla vidare på The Zookeeper ;) as rolig ;D

/Kram

SANDY DARKFALL

Av Sandy Darkfall - 15 mars 2014 20:42

Här kommer bilden jag vann på linnsso.bloggplatsen.se :D

Älskade verkligen håret ;D


Nu blir det mer Gladiatorerna på Tv ;)
/Kram

SANDY DARKFALL

Presentation


Hellu there ;D
Jag är Sandy Darkfall jag bloggar om mitt liv i online spelet Starstable =)
Det blir redigerade bilder, livet i jorvik och lite annat smått och gott ♥
Hoppas ni kommer trivas /Kram Sandy ♥

Fråga mig

33 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni vilja se fler redigerings videor? :)
 Ja det skulle vara kul :D
 Nja det går bra som det är!
 Nej!
 Inte fler!
 Aldrig!
 Ja!
 Visst varför inte!
 Det bestämmer väll du själv? =)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

FoxDancer ''Foxie''

 


Ovido - Quiz & Flashcards