jorviksliv

Alla inlägg den 1 mars 2014

Av Sandy Darkfall - 1 mars 2014 16:41

bilden får tala ;)

Var ett tag sen så om ni undrar något eller om det är något ni vill att vi ska göra så kanske vi kan fixa det ;)
/Kram

Av Sandy Darkfall - 1 mars 2014 16:27

Linn Queendagther

 

Är vinnaren i tävlingen, Men hon var den enda som var med. Men om du vill ha ditt pris så kontakta bara mig på SSO via melj eller skriv en kommentar här på bloggen ;)

 

Ditt prii antingen en intervju eller en redigerad bild du bestämmer sj ;)

/Kram


GLAD NY MÅNAD ALLA! 

Av Sandy Darkfall - 1 mars 2014 11:52

Hej!    Äntligen är internet normalt (vet inte hur länge det varar ._.) och äntligen har jag sportlov!! Känns bra att få lov nu när jag har varit ganska stressad.. :/ Lite avkoppling (för tillfället) Tänkte bara låta er som läser detta veta att jag fortfarande lever :) Har inget speciellt planerat idag.. Jag skulle kanske gå på bio men det blir nog inte så.. Äsch spela roll! Just nu levlar jag min ponny Autumnrain hon är level 9 just nu =)

 

Haha :) Regnet är så söt på den här bilden! Förästen har jag bytt hår igen saknade det här håret och jag har inte haft det på länge! Tycker min karaktär passar bra i det håret xD Skriver antagligen mer sen! Ses!   

//Kiara.

Presentation


Hellu there ;D
Jag är Sandy Darkfall jag bloggar om mitt liv i online spelet Starstable =)
Det blir redigerade bilder, livet i jorvik och lite annat smått och gott ♥
Hoppas ni kommer trivas /Kram Sandy ♥

Fråga mig

33 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni vilja se fler redigerings videor? :)
 Ja det skulle vara kul :D
 Nja det går bra som det är!
 Nej!
 Inte fler!
 Aldrig!
 Ja!
 Visst varför inte!
 Det bestämmer väll du själv? =)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

FoxDancer ''Foxie''

 


Ovido - Quiz & Flashcards