jorviksliv

Alla inlägg den 27 mars 2014

Av Sandy Darkfall - 27 mars 2014 21:24

Ledsen för att inlägget blir så sent! :3


Fick datorn vid 20:00 ungefär, så har spelat SSO och pratar med mina vänner på Skype.

Rider imorgon som vanligt men... den här gången blir det annorlundare.
Imorgon så kommer jag ha en tjej kväll borta hos en kompis så jag och mina 3 andra vänner ska spela lite Guittar hero och spela basket typ ;)

Så bloggen kommer vara död från mig imorgon.

Men vi ses på lördag! :D
/Kram

SANDY DARKFALL

Av Sandy Darkfall - 27 mars 2014 21:05

Hej hej! Har varit på stan hela dagen ._. Fett jobbigt! Är ingen stadsmänniska direkt! :S Iallafall så när jag logga in nu red jag in i mitt hemstall det första jag såg var hur dessa två damer viftade med svansarna och huvuderna! Blev as rädd XD Dom här hästarna brukar inte röra sig x) Fick en liten chock där!
   

Tycker det är jätte bra att alla hästar rör på sig så de inte ser så stela ut! :) Plus för denna uppdatering! ^^

//Kiara.

Presentation


Hellu there ;D
Jag är Sandy Darkfall jag bloggar om mitt liv i online spelet Starstable =)
Det blir redigerade bilder, livet i jorvik och lite annat smått och gott ♥
Hoppas ni kommer trivas /Kram Sandy ♥

Fråga mig

33 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni vilja se fler redigerings videor? :)
 Ja det skulle vara kul :D
 Nja det går bra som det är!
 Nej!
 Inte fler!
 Aldrig!
 Ja!
 Visst varför inte!
 Det bestämmer väll du själv? =)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

FoxDancer ''Foxie''

 


Ovido - Quiz & Flashcards