jorviksliv

Alla inlägg den 31 maj 2014

Av Sandy Darkfall - 31 maj 2014 19:21

Ville prova att rita en häst till.
den blev lite bättre än den andra. Iallafall bakgrunden.

Försöka duger som man säger ;)

Nää men vill verkligen lära mig att rita utan att se. Så det här är en början =)

/Kram

Av Sandy Darkfall - 31 maj 2014 18:24

Japp imorgon flyttar jag äntligen YEY! :D
Längtar verkligen... men... vet inte när jag får internet igen O..O'' =(

aja det är bara att härda ut!


Men iallafall. Jag ville testa att redigera något annat. Jag har aldrig redigerat en bild där man kramas ;)
fick använda 2 av mig haha! ser roligt ut men jag tycker det blev bra :D

Ja den ser väll bra ut.. :)
Ja det var allt för idag höres när vi höres... Jag hoppas snart!!!!! :'D


/Kram

Presentation


Hellu there ;D
Jag är Sandy Darkfall jag bloggar om mitt liv i online spelet Starstable =)
Det blir redigerade bilder, livet i jorvik och lite annat smått och gott ♥
Hoppas ni kommer trivas /Kram Sandy ♥

Fråga mig

33 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni vilja se fler redigerings videor? :)
 Ja det skulle vara kul :D
 Nja det går bra som det är!
 Nej!
 Inte fler!
 Aldrig!
 Ja!
 Visst varför inte!
 Det bestämmer väll du själv? =)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

FoxDancer ''Foxie''

 


Ovido - Quiz & Flashcards