jorviksliv

Alla inlägg den 25 maj 2014

Av Sandy Darkfall - 25 maj 2014 13:55

Halloj alla! ;) Det är inte så fint väder idag det blåser lite men det stoppade inte mig! :3

För JÄTTE länge sen så sa jag att jag en dag skulle ställa upp i en terräng tävling med Raven och idag... gjorde vi det!! :3

Är Jätte stolt över min bäbis! ;D
Vi hade det så kul jag kunde bara äta upp honom efteråt! :)


(Bilden tog kanske 1,5 tim.. jobbigt var det. Här är orginalet)

Iallafall han var jätte duktigt från att inte vilja hoppa över en liten gren till att hoppa över 1,20 cm trä hinder! o..o Det är inte illa på bara 3-4 månader =)


Vi gick inte där ifrån tomhänta ;)

3:a!! :D Jag är så stolt över Raven, han har verkligen blivit en ängel :3

Aja det var allt jag hade idag :3
Va roligt att Kia försökte redigera! ;) Höll på att falla av stolen av förvåning av vad bra det såg ut :D

/Kram

Av Sandy Darkfall - 25 maj 2014 10:16

Hej! Jag har precis suttit och försökt göra en liten edit xD Jag kan ha failat men faktiskt så blev jag ganska nöjd! Kanske måste fin sjusteras (stav) men jag gillar den :) Köpte nyss den här nya jackan och då fick jag en ide om att vara rock stjärna xD Som Lisa är :) Jag var bara tvungen :D

  

whatever om den är sämst men jag tycker jag gjorde ett ganska bra jobb för att vara ganska dålig på sånt här :P Nu ska jag göra nått annat så det blir nog fler inlägg senare idag! Hejdå! :)

//Kiara R.


Presentation


Hellu there ;D
Jag är Sandy Darkfall jag bloggar om mitt liv i online spelet Starstable =)
Det blir redigerade bilder, livet i jorvik och lite annat smått och gott ♥
Hoppas ni kommer trivas /Kram Sandy ♥

Fråga mig

33 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni vilja se fler redigerings videor? :)
 Ja det skulle vara kul :D
 Nja det går bra som det är!
 Nej!
 Inte fler!
 Aldrig!
 Ja!
 Visst varför inte!
 Det bestämmer väll du själv? =)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

FoxDancer ''Foxie''

 


Ovido - Quiz & Flashcards