jorviksliv

Alla inlägg den 18 maj 2014

Av Sandy Darkfall - 18 maj 2014 22:52

Hej! :) Älskar verkligen att vandra runt på Fort Pintas nya stora strand!   Så otroligt fint! Lite kul att på kartan ser det ut som att man är långt ute på havet xD Imorgon är det början på en ny underbar vecka! Ska bli kul att se vad som har att erbjudas! jag ska iallafall iväg ut i arbetslivet och göra Prao.. Jag orkar inte jag måste gå upp hela 20 min tidigare :P Men det är bättre än att sitta i skolan en Måndag :) Ja jag hoppas alla får en trevlig Måndag iallafall!  (Y)

 

Lägger upp en av mina många favorit bilder för att pigga upp Söndag natten lite! Lemonflame gillar verkligen att stå modell! Jag är lite smått irriterad på att mitt internet är så segt.. Är det fler som har problem med att internet är segt? xD Jag måste stå ut iallafall snart är det juni och då blir allt förhoppningsvis som det ska! :) Tagga Måndag allihopa så ses vi!   

//Kiara R. 

 

Av Sandy Darkfall - 18 maj 2014 12:10

Hejsan! Asså gud denna dag.. Så """" varmt ute!!! XC jag dör! Sitter inne denna fina dagen vid min dator och är inte social! Har haft det ganska tufft på sistone med skolan och sånt... Men det är inget jag tänker gå in på här :P Som sagt smälter jag bort och det är bara Maj x( Aja snart fyller jag år 15 hela år! Awesuume   Fast jag är så läss på att internet går så SEGT! ;( Jag har varit utan Youtube hela Maj! fattar ni hur hemskt det är?! xD BTW jag bara älskar uppdateringen många klagar och så men jag tycker den är as bra! har velat ha ett Ponny champ länge då jag faktiskt KANSKE kan ha en chans.. Jag är aldrig med i champs för att jag är så dålig... (min fobi är champs xD)   Fast det bästa med uppdateringen var att vi nu kan vinka :) Det är jätte kul och det blir snygga foton! 

 

GAHH Längtar så mycket till Juli!! xO Då kommer ju HTTYD 2 har premiär i Sverige! Ja jag gillar filmerna/showerna (nej jag älskar dom :D) Jag säger som det är :P Fast det har ju inte med SSO att göra direkt xD

Hare en gör bra dag nu folket! :)

(jag ska försöka även om jag steks i solen)


//Kiara R.


Varning detta inlägg innehöll en aning överdrift! :)

 

Presentation


Hellu there ;D
Jag är Sandy Darkfall jag bloggar om mitt liv i online spelet Starstable =)
Det blir redigerade bilder, livet i jorvik och lite annat smått och gott ♥
Hoppas ni kommer trivas /Kram Sandy ♥

Fråga mig

33 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni vilja se fler redigerings videor? :)
 Ja det skulle vara kul :D
 Nja det går bra som det är!
 Nej!
 Inte fler!
 Aldrig!
 Ja!
 Visst varför inte!
 Det bestämmer väll du själv? =)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

FoxDancer ''Foxie''

 


Ovido - Quiz & Flashcards