jorviksliv

Alla inlägg den 8 maj 2014

Av Sandy Darkfall - 8 maj 2014 19:25

Glömda att lägga upp det här lol OP...OP :D

My Birthday :3

Glömde faktiskt att lägga upp att jag fyller år idag haha! :D
Men ja det kanske ni visste redan :)

Men jag har nog faktiskt inget mer idag tror jag!


Jag har inget att göra på datorn (inget att redigera) :S

Men vi höres! :D
/Kram

Av Sandy Darkfall - 8 maj 2014 13:50

Halloj ;D


Ledsen att jag inte bloggade igår. Satt så himla länge vid datorn på skolan så min nacke var konstig :S
Fick träffa Kia IRL en stund iallafall typ flög på henne med en kram :D HAHA!! ;3 
Hon såg helt chockad ut :3


Men iallafall. Jag ritade igår och som rubriken säger Pika ;3
Så vad kan det vara =)



Det ska ni få se nu ;)

Tycker den blev helt okej ;) den tog nog... 2-3 tim att göra bara så det gick fort ;)


Jag vet inte om det blir någon mer bloggning idag... är riktigt osäker, Jag har ju också tänkt mycket på att sluta blogga... är inte så jätte många som läser bloggen men jag är tacksam till er som gör det TACK! :D

Aja ska ritat något annat nu =) JAG SKA!! gör en häst nu ska jag verkligen ;)

/Kram <3

Presentation


Hellu there ;D
Jag är Sandy Darkfall jag bloggar om mitt liv i online spelet Starstable =)
Det blir redigerade bilder, livet i jorvik och lite annat smått och gott ♥
Hoppas ni kommer trivas /Kram Sandy ♥

Fråga mig

33 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni vilja se fler redigerings videor? :)
 Ja det skulle vara kul :D
 Nja det går bra som det är!
 Nej!
 Inte fler!
 Aldrig!
 Ja!
 Visst varför inte!
 Det bestämmer väll du själv? =)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

FoxDancer ''Foxie''

 


Ovido - Quiz & Flashcards