jorviksliv

Alla inlägg den 3 maj 2014

Av Sandy Darkfall - 3 maj 2014 12:34

Japp tänkte ha en liten tävling ;) 
Var ett tag sen tror jag ¨,,,¨' Har inget minne ;)
Men iallafall temat är...

Ni som vill vara med ska alltså göra något med fantasy att göra :3
Tex: Enhörning eller vampyr.


Om du vill vara med!

Lägg upp bilden du vill delta med på din blogg. Kommentera sedan att du är med på det här inlägget!
Ni får använda vilken häst som helst ni behöver inte ens en häst så länge det är Fantasy!

Tävlingen avslutas den 10:onde Maj!

Jag hoppas så många som möjligt vill vara med :3

Priset är: En redigerad bild av mig!


Aja kommer inte skriva något mer idag så ha det bra och lycka till :D
/Kram

Av Sandy Darkfall - 3 maj 2014 11:53

All My Beautiful Horses! :3

Alla mina 11 bäbisar :3
Kan inte fatta att man har spelat SSO i mer än 2 år! Det låter galet i mina öron och vilken fin familj man har fått :3
Jag har ALDRIG sålt en häst och kommer aldrig att göra det heller någonsin! :D

Alla har sin roll i familjen även om Snowie och Diego dom dära bus-ponnierna kan vara jobbiga ibland så älskar jag dom ändå =)

Även om SSO är ett spel så är det nog ett dröm liv för många!


Var allt jag hade nu :3
/Kram

Presentation


Hellu there ;D
Jag är Sandy Darkfall jag bloggar om mitt liv i online spelet Starstable =)
Det blir redigerade bilder, livet i jorvik och lite annat smått och gott ♥
Hoppas ni kommer trivas /Kram Sandy ♥

Fråga mig

33 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni vilja se fler redigerings videor? :)
 Ja det skulle vara kul :D
 Nja det går bra som det är!
 Nej!
 Inte fler!
 Aldrig!
 Ja!
 Visst varför inte!
 Det bestämmer väll du själv? =)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

FoxDancer ''Foxie''

 


Ovido - Quiz & Flashcards