jorviksliv

Alla inlägg den 10 maj 2014

Av Sandy Darkfall - 10 maj 2014 11:04

Hej! Äntligen har han hittat hem! Får jag presentera:

 

Jag är jätte glad att jag köpte honom! Jag har funderat på det förut men det blev aldrig av! Nu har jag samlat SC och hade äntligen råd! Faktiskt stog det mellan honom och den svarta nya hästen som jag verkligen gillar också! Men det fick bli Lemonflame jag ångrar inget!! :) Han tycker mycket om att bada och äta äpplen! Jag ska skicka iväg några av stallets invånare (rolig jag var där ;D) till hästön! Det blir lite mycket nu med 8 hästar faktiskt och sammanlagt har jag 10 nu :) Trodde aldrig jag skulle köpa så många! Men jag älskar alla mina hästar lika mycket! 

 

Välkommen Lemonflame!   

//Kiara. 

 

Presentation


Hellu there ;D
Jag är Sandy Darkfall jag bloggar om mitt liv i online spelet Starstable =)
Det blir redigerade bilder, livet i jorvik och lite annat smått och gott ♥
Hoppas ni kommer trivas /Kram Sandy ♥

Fråga mig

33 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni vilja se fler redigerings videor? :)
 Ja det skulle vara kul :D
 Nja det går bra som det är!
 Nej!
 Inte fler!
 Aldrig!
 Ja!
 Visst varför inte!
 Det bestämmer väll du själv? =)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

FoxDancer ''Foxie''

 


Ovido - Quiz & Flashcards