jorviksliv

Alla inlägg under november 2013

Av Sandy Darkfall - 7 november 2013 20:18

Bestämde mig för att ta en fin vagn tur med Diablo =)
Också mitt i allt kommer en liten gris som har rymt, Diablo han precis se grisen innan något hände min duktiga lilla kille ;D

(här är bilden :P)

(blev kanske inte så bra... tog lång tid att göra.. blev väll ok antar jag :P)

Så det har hänt idag ;)
Ha en bra fortsatt kväll och imorgon kommer bilder från skolan i photshop ;D
/Kram Sandy & Diablo

Av Sandy Darkfall - 7 november 2013 13:45

Ja slapp gympan idag ;D den var inställd så gjorde en liten bild på Moon en snabbis =)
Förlängde hans man och svans + mitt hår ;)
Hade inte så många bilder att välja mellan... måste skicka till emailen så jag kan göra det här ;)

Iallafall här kommer den en 5 min bild :D


 

sådär blev det ;D är så glad att skolan har Photoshop och rit plattor :D
Aja kommer ett inlägg till när jag kommer ;D
Ska försöka bli klar med häst och vagnen ;D
Ses senare /Kram Sandy och Moon ;D

PS: tillägen på saddeln och tränset gjorde jag för länge sen :D

Av Sandy Darkfall - 5 november 2013 18:22

Ja som ni ser nu så är Headern utbytt! ;D
Finally ;)
Blev riktigt nöjd hoppas Kiara gör det också ;D

Tyckte ni den var bra? :3


/Kram Sandy & The Gang

 

 

Av Sandy Darkfall - 3 november 2013 20:20

Var så länge sen jag gjorde något med lilla Moon ;D
Min älskade lilla Mustang ;D
Så Redigerade lite bilder på honom =)
Ledsen om det ser slarvigt ut--- är inte så bra med programet än -.-' Aja enjoy

 



Moon och jag gör Dressyr :)
Gick inte så bra.. första gången jag försöker röra ben och huvud... så blev inte så bra.. försökte rädda bakgrunden så mycket som möjligt.. men det blev sådär... aja :) bara att öva :D Next Pic-desu ^--..--^

 


Ja Moon i vattnet ,) som sagt.. gjorde mitt bästa :D
Blev rätt bra tycker jag ändå =)

The Last Pic ;D

 


Japp... blev väll ganska bra den med =)
Gjorde blommorna lite ljusare, Moons form lite större (Hans mage ;P ) också manen såklart ;)
Det var allt för mig =) Ledsen att bloggen var stilla igen... har inte riktigt kommit på vad jag skulle göra ;)

Om ni har några frågor bara fråga :)
Ha en bra kväll ;D
/Sandy & Moon

Av Sandy Darkfall - 1 november 2013 22:06

Är typ en dag efter känns det som ;)
Men Aja =)
Här kommer en halloween bild på mig och Tear ;D


Ja blev väll ganska okej :D tog typ bara 1 tim så :D

Ha en bra fortsatt kväll /Kram Sandy and Scary Team ghost Tear!

Presentation


Hellu there ;D
Jag är Sandy Darkfall jag bloggar om mitt liv i online spelet Starstable =)
Det blir redigerade bilder, livet i jorvik och lite annat smått och gott ♥
Hoppas ni kommer trivas /Kram Sandy ♥

Fråga mig

33 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni vilja se fler redigerings videor? :)
 Ja det skulle vara kul :D
 Nja det går bra som det är!
 Nej!
 Inte fler!
 Aldrig!
 Ja!
 Visst varför inte!
 Det bestämmer väll du själv? =)

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

FoxDancer ''Foxie''

 


Ovido - Quiz & Flashcards