jorviksliv

Alla inlägg den 16 november 2013

:P

Av Sandy Darkfall - 16 november 2013 22:49

Hejsan! Jag är inte så aktiv på bloggen men det är för att mitt internet är jätte konstigt (igen -.-) Och jag har fantasibrist som vanligt ^^ Plus två ton läxor... (ja låter bedrövligt va..?) xD Jag måste börja skriva

en bokrapport nu också så.. Men ska försöka göra inlägg jag också :)

Tack till alla som läser detta :D

 

PS: Älskar mina glasögon<3 

//Kia.

Av Sandy Darkfall - 16 november 2013 21:59

http://www.youtube.com/watch?v=h3alBkvB-2Q&feature=youtu.be

Länken till en liten snabb grej jag gjorde ;)
Kiara är en stor del av mig ;D
Tror den här lilla videon visar det :D
/Kram Sandy
Vi ses imorgon :D


Av Sandy Darkfall - 16 november 2013 21:09

Ja vi gick på picknick iallafall :D

Kia, vad skulle jag göra utan dig i starstable, Irl, vart som helst så behöver jag dig där ;)
Du är min andra själ :D
Love ya

/Kram Sandy

Av Sandy Darkfall - 16 november 2013 20:30

Japp som det säger dags att dansa.. Jag lyckades få med Kia till Discot idag ;D
Gud wow vilket ös ;D
Det var as kul =)
ska fråga om hon vill ta en picknik ;D
Då kommer det med sen ;D

Både jag och Kia har nya Frisyrer ;3
Vi kunde inte motstå ;3
Hoppas ni har en party kväll ni med :D
/Kram Sandy & Kiara

Av Sandy Darkfall - 16 november 2013 14:50

Funderar på att börja med en serie men valet står mellan.

Fantasy Vs Medeltiden :S
Älskar båda lika mycket... kanske kan ha med både och men vet inte.... vad tycker ni?
Skulle det vara kul att ha en sånhär serie? :3
/Kram Sandy & Min Model lilla Diablo 

 

PS: Gjorde redigeringen i Paint.net så blev inte så bra... sitter vid min laptop hehe :D


Presentation


Hellu there ;D
Jag är Sandy Darkfall jag bloggar om mitt liv i online spelet Starstable =)
Det blir redigerade bilder, livet i jorvik och lite annat smått och gott ♥
Hoppas ni kommer trivas /Kram Sandy ♥

Fråga mig

33 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni vilja se fler redigerings videor? :)
 Ja det skulle vara kul :D
 Nja det går bra som det är!
 Nej!
 Inte fler!
 Aldrig!
 Ja!
 Visst varför inte!
 Det bestämmer väll du själv? =)

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

FoxDancer ''Foxie''

 


Ovido - Quiz & Flashcards