jorviksliv

Alla inlägg under november 2013

Av Sandy Darkfall - 10 november 2013 21:50

Hej! Jag vill bara säga att det är jätte kul att vi får mer och mer läsare på bloggen! Detta leder ju självklart till att bloggen blir mer aktiv! :) Tack ^^ Idag har vi haft mäst besökare hitils! :) Jätte kul!

 


Såhär långt har vi kommit i November :D (klippte av en bit av tabellen för att den inte skulle ta sån plats! från bloggplatsen.) Jätte roligt! 

Går bara uppåt! ^^

 


Ha det bra! =) 

//Kia.

 

 

Av Sandy Darkfall - 10 november 2013 20:12

Ledsen för dålig bloggning, vaknade 11:45 idag så ja.. var tvungen att hinna mycket saker ;)
Sen så tog det tid att redigera dom här bilderna :D


Jag hade inte ridit Fighter på ett tag så bestämde mig för att rida med han en sväng.
Men han var sur på mig för just att jag inte hade ridit han på länge.

Vi kom ner till banan, redan då började han visa att han var sur.

I mitten av banan började han redan små stegra och flumma runt.

Så helt plötsligt så börjar han tok stegra O..O
blev helt paff.. hann precis luta mig framåt så jag inte ramlade av.

Men till slut lugnade han sig och vi båda kunde njuta av det lilla dressyr passet :D

(Visste ni att man inte behövde vara Sr för att vara i SB O..O upptäkte det nu.. är inte SR just nu.. ska försöka bli det innan onsdags uppdateringen :P)
Aja det vart allt idag ledsen återigen för dålig bloggning...
/Kram Sandy & Fighter :D

Av Sandy Darkfall - 9 november 2013 22:16

Ville ha en utmaning så försökte härma Kiara--- jag Faila -.-'
Jag vissade den för henne.. hon tyckte den var bra.. aja här är den iallafall :D


Tyckte inte den var så bra men om Kiara säger att den är bra då är det bra för.. ja.. jag härmade henne ju ;D

Aja kram ses imorgon /Love Sandy and the gang

 

PS: jag och Kiara hade nog riktigt roligt.. vi pratade i 4 tim på skype O..O
Men om ni skulle vilja se såna här roliga serier så får ni gärna rösta :D

Av Sandy Darkfall - 9 november 2013 21:00

Ja Bilden får tala xD

 

Bild inspererad från verkligheten XD Såhär kan det faktiskt bli mellan mig och Sandy x) tro det eller ej! Ja bombat med inlägg idag men det är för att vi har tråkigt och pratar på skype tre timmar XD iallafall skulle ni vilja se mer sådna här bilder? Kommentera eller rösta i panelen :)

//Kia.

Av Sandy Darkfall - 9 november 2013 18:47

Man måste ju bara älska grisarna xD Tycker jätte mycket om den här gården också! =) Så fint!

 

Älksar ju att alla djur rör sig! Att människor rider omkring på hästar och att det inte bara är alla spelare! Det är jätte roligt! Men Grisarna är en favorit med SB helt klart xD Eller som Pewdiepie skulle sagt " Piggeh"

 


(bra humor xD men detta händer då man sitter och dricker en flaska julmust i November)

Bye :D

//Kia och Piggeh.

 

Av Sandy Darkfall - 8 november 2013 22:47

Japp då har man varit hemma från ridskolan ett tag då ;D
Gick riktigt bra vi hade hoppning ;D
Jag märkte att hästen jag har ridit (Heike) på sista tiden liknar Quick ganska mycket O..O ;D
Hehe skrattade lite när jag tänkte efter ;)
men försökte härma hur jag ser ut när jag rider (Min outfit)
Ungefär så ;D
Men (Heike) har mycket kortare mann ;D
Aja nu är det Helg! ses imorgon.

/Kram Sandy & Quick ;D

Ps: blev ni också chockade att Kia skrev något? O..O ;D
Jag blev det iallafall

Av Sandy Darkfall - 8 november 2013 20:45

Hejsan! Alla som kanske läser detta xD 

Jag har verkligen ingen fantasi nu eller något.. känner inte för att skriva så mycket

heller... Men här är iallafall en bild :) Sandy tog den.

 

Jarlaheims park är så fin :) Fast mitt favorit ställe på Jarlaheim är nog Gröndal eller möjligen gården brevid

Jorvikstallet det är så fint! 

//Kia.

Av Sandy Darkfall - 8 november 2013 09:50

Ja jag lovade er att jag skulle försöka skicka bilder till skolan och redigera dom ;D
Japp har gjort det hann bara några för att nästa pass börjar då måste jag göra ett bildspel i Imovie.. :S
Hade hellre redigerat mer... aja här kommer en bild på Moon ;D  


Hehe blev helt okej tyckte jag ;)
Var den första jag redigerade ;3 tog bara 10 min ungefär =)
om ni har några frågor eller nått så fråga på ;D

(next one! ;P)

 


Min lilla Quick ,)
Blev rätt nöjd med den här med ;)
om ni har några frågor om den är det bara att fråga :)

(Next)


Hehe gjorde Diablo till en Pegasus ;)
Tyckte han passade som det när jag inte hade någon hjälm eller så =)
(next)


Tear och jag råkade rida i regnet igår hehe =)
Blev ett snabbt dressyr pass =)
Det kom som en blixt =)

 

Japp det var allt jag hade nu ;)
Kanske lägger in ett inlägg när jag kommer hem =)
Blir sent dock... ska till ridskolan, men vi höres nu börjar lektionen bye <3
/Kram Sandy and the boys ;3




Presentation


Hellu there ;D
Jag är Sandy Darkfall jag bloggar om mitt liv i online spelet Starstable =)
Det blir redigerade bilder, livet i jorvik och lite annat smått och gott ♥
Hoppas ni kommer trivas /Kram Sandy ♥

Fråga mig

33 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni vilja se fler redigerings videor? :)
 Ja det skulle vara kul :D
 Nja det går bra som det är!
 Nej!
 Inte fler!
 Aldrig!
 Ja!
 Visst varför inte!
 Det bestämmer väll du själv? =)

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

FoxDancer ''Foxie''

 


Ovido - Quiz & Flashcards