jorviksliv

Alla inlägg den 12 november 2013

Av Sandy Darkfall - 12 november 2013 21:48

Hej! Eftersom att Sandy lägger upp så mycket bilder på sitt redigerande kan väl jag det med xD (är dock inte bra) Denna bild är tagen i Norge då vi var dit och åkte omkring runt bergen (gud vad Norge är vackert :D) Jag provade att lägga till mig och Misty i bilden då vi rider längst vägen xD Blev väl ett så kallat "Fail" Men det var kul :) Kanske borde akta bilarna då man rider sådär förrästen XD

Kul att göra bilden så att säga :) Hoppas ni har en fortsatt bra kväll! Ha det bra!

//Kia.

  

Av Sandy Darkfall - 12 november 2013 19:39

Jahapp.. så mycket med den idean hehe ;)
Har inte sett Kia på hela kvällen ;)
Kanske ser henne om en stund ;)

Här är en bild.. sorry är dålig enligt mig... brorsan har den fasta datorn... det är där redigerings programet är... så ni får en paint bild :D

Om jag hittar Kia så kommer det mer Bye /Kram Sandy & Tear ♥

Ps: Blev Sr idag igen =)
Så nu är det bara att tävla och göra alla sysslor :3

Av Sandy Darkfall - 12 november 2013 10:48

Jaaa.. jag har suttit och funderat.. jag tror jag och Kiara kommer Grilla eller ha en picknick ikväll =)
Har inte gjort något sånt med henne på länge ;D


(Här är en bild iallafall)

Jag känner bara wow.. det var typ 3-5 månader sen aja vi får se ;D
Något vill jag göra med henne idag iallfall ;)
Ska verkligen försöka bli Sr idag C(:
Ha det bra vi ses senare :3
/Kram Sandy & Diego :D

Presentation


Hellu there ;D
Jag är Sandy Darkfall jag bloggar om mitt liv i online spelet Starstable =)
Det blir redigerade bilder, livet i jorvik och lite annat smått och gott ♥
Hoppas ni kommer trivas /Kram Sandy ♥

Fråga mig

33 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni vilja se fler redigerings videor? :)
 Ja det skulle vara kul :D
 Nja det går bra som det är!
 Nej!
 Inte fler!
 Aldrig!
 Ja!
 Visst varför inte!
 Det bestämmer väll du själv? =)

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

FoxDancer ''Foxie''

 


Ovido - Quiz & Flashcards