jorviksliv

Alla inlägg under november 2013

Av Sandy Darkfall - 23 november 2013 21:03

Älskar den nya dator!!!! Jag kan spela SSO utan lagg! är helt paff!! O...O Men också har jag lyckas få gimp på datorn igen ;D Funderar på att skaffa Sony vegas pro också :D Hittade nya effekter faktiskt på Gimp!. Så här kommer en bild :D


Tycker det är ganska bra ;D 
Nu kan jag börja med en serie på allvar.. ja om folk vill det antar jag :D
annars är det nog ingen ide ;D
Jag valde Moon som min model för han och jag kom 3:a i MLC idag så är stolt :D
/Kram Sandy & Moon!

Av Sandy Darkfall - 23 november 2013 11:38

Morr!...

Vår nya dator är knäpp... (Internetet) Jag får ett bryt. Jag kan inte ladda ner SSO, Inte gimp och göra någonting :S Blir så sur. Men aja. Har min laptop iallafall. Trodde aldrig jag skulle säga det. Jag sa det igår. Så fort brorsan hade tagit över den nya datorn så sprang jag upp för trappan och ropade! ''Jag har saknat dig laptopen!'' Mamma bara garva :D Det var roligt =) så jag är glad att jag sommar jobbade. Annars hade inte jag kunat sitta och blogga :D Aja vi höres senare! :) /Kram Sandy

 

Ps: Ja med andra ord... Första kapitlet blir försenat -.-'

Av Sandy Darkfall - 22 november 2013 16:51

Hej gott folk! Internet har inte varit på min sida så har inte kunnat blogga! x) 

Äntligen har jag lyckats levla upp Vispen till level 15!!! Vet ni hur lång tid det tog för mig?! Fast man kan ju

inte pusta ut! Jag har tre hästar till att levla upp! ;P

 

//Kia.

Av Sandy Darkfall - 22 november 2013 11:35

Ja som sagt så kommer jag vara på ridskolan idag efter skolan ;D
så då är bloggen oaktiv om inte Kia gör något ;D

/Kram Sandy :D

Av Sandy Darkfall - 21 november 2013 21:22

Ja bilden får tala :D

Inte bra redigerat men är sur :3
Vi fick en ny dator idag ju ;)
Men har inte andvänt den än :S
Den har 24 tum skärm... med andra ord om du har en vanlig laptop och gångrar den med 3 så ja.. då har du den O.o

Men iallafall... kommer bli sen imorgon. Ska till ridskolan. vi kommer rida barbacka :D
Kommer säkert att falla av men aja :D skam den som ger sig =) Vi får ser om jag orkar blogg annars så vet ni varför :D /Kram Sandy

Av Sandy Darkfall - 21 november 2013 11:30

Sorry att det inte blev någon bloggning igår ;D
Men idag när jag kommer hem blir det fullt ös!
Vår nya dator kommer ;D


Ledsen för dom gamla bilderna.... hehe =) kommer skicka nya.. har nytt hår ju =)
Men sagt så kommer våran nya dator idag. Mamma kommer ta hem den så jag kanske kommer redigera idag.. eller bli fast vid min laptop hehe... -.-'
Jag hoppas på det bästa och att Kia skriver något också aja sen ikväll :D
/Kram Sandy & Moon! <3


Ps: Jag brukar blogga en gång på morgonen och en på kvällen. Om det inte är helg för då kan jag blogga mer om jag orkar. Men ibland så blir det bara 1 på kvällen ;D Så att ni vet Bye! Hoppas ni fortsätter kolla :D

Av Sandy Darkfall - 19 november 2013 21:24

Hehe ledsen för dålig bloggning hörni ;)
Har ju skrivit lite på en bok ;)

Jag försöker fortfarande komma på om jag ska göra bild kapitlar... Kan det vara något? =)
Jag vill ju ha era åsikter. Det är ju ni som kanske kommer läsa dom ju ;D


Vad ska jag göra... Panikar HAHA :D

 

En annan grej hände.. faktiskt i förrgår.. trodde aldrig jag skulle ha den här färgen på mig. Jag tycker den inte är ful, den är bara inte jag ;D

 


PINK!!!! haha var bara tvungen
Nej har aldrig haft rosa på mig i spelet förut typ. Men nu fick jag en Kawaii period! (Söt) Ledsen gillar att skriva japanska ibland ;D
Men nu har Kia tvingat mig att köpa mer rosa i helgen så ja... yey  x...^

Det var allt för ikväll ska skriva vidare nu /Kram Sandy & Tear

 

Ps: Kia är lite lat nu så det är därför hon inte bloggar =) Oroa er inte jag smackar på henne så gott jag kan :D

Av Sandy Darkfall - 19 november 2013 10:45

Wow roligt att det finns människor som läser våran blogg daglinge O.,.O
Jag är glad och mållös ;)
Jag kommer nog inte blogga så mycket idag =)
Ska skriva på en berättelse för skojs skull :D
Men jag ger er en gammal bild jag redigerade nyss i skolan ;D


Nu är det bara att jobba vidare på lektion kanske ses senare ;D
Annars så hoppas jag Kiara skriver något /Kram Sandy & Snowie :D

Presentation


Hellu there ;D
Jag är Sandy Darkfall jag bloggar om mitt liv i online spelet Starstable =)
Det blir redigerade bilder, livet i jorvik och lite annat smått och gott ♥
Hoppas ni kommer trivas /Kram Sandy ♥

Fråga mig

33 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni vilja se fler redigerings videor? :)
 Ja det skulle vara kul :D
 Nja det går bra som det är!
 Nej!
 Inte fler!
 Aldrig!
 Ja!
 Visst varför inte!
 Det bestämmer väll du själv? =)

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

FoxDancer ''Foxie''

 


Ovido - Quiz & Flashcards