jorviksliv

Alla inlägg den 17 november 2013

Av Sandy Darkfall - 17 november 2013 22:34

Hej! Sorry varken jag eller sandy har uppdaterat något speciellt idag.. Kände för att slänga in ett inlägg ändå nu då man ändå har ganska bra internet igen :P Jag sadlade Misty och tog en liten tur med henne på åkrarna! Hon tyckte det var jätte kul! Såklart skulle hon stanna och äta mycket (matvrak) Men efter ett tag

gick hon som jag ville XD

 

Ska nog återvända till stallet snart! Är skola imorgon -.- orkar nt.. Men man måste göra det bästa

av sitavtionen som jag brukar tänka! Hjälper faktiskt! Aja hare bra :)

//Kia.

PS: Bättre uppdatering imorgon.

 

 

 

 

 

Presentation


Hellu there ;D
Jag är Sandy Darkfall jag bloggar om mitt liv i online spelet Starstable =)
Det blir redigerade bilder, livet i jorvik och lite annat smått och gott ♥
Hoppas ni kommer trivas /Kram Sandy ♥

Fråga mig

33 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni vilja se fler redigerings videor? :)
 Ja det skulle vara kul :D
 Nja det går bra som det är!
 Nej!
 Inte fler!
 Aldrig!
 Ja!
 Visst varför inte!
 Det bestämmer väll du själv? =)

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

FoxDancer ''Foxie''

 


Ovido - Quiz & Flashcards