jorviksliv

Alla inlägg under januari 2014

Av Sandy Darkfall - 3 januari 2014 16:22

Ja som ni kanske ser så har vi en ny bakgrund :)

Jag vet inte hur den ser ut för era datorer, jag och Kia kommer fixa det sen när jag får tag i henne ,)

I hel heten så tänkte jag att den skulel se ut...


Sådär... men ja det är konstigt. aja om det ser konstigt ut för er så ska jag fixa det =)

För min 27 tums skärm är inte som min laptop... så ja.. aja det ordnar sig aja vi höres :D

/Kram Sandy & Kia

Av Sandy Darkfall - 2 januari 2014 22:19

Att ni kan bara fly från verkligheten och in till era galnaste drömmar.
Att du är huvudkaraktärn. Det är du som räddar världen.
Där det finns ingen smärta, inget som kan såra dig.


Wow... det hade varit något.
Så tänker jag varje dag. Tänk om jag var någon annanstans. Där allt var annorlunda.

Men såklart så älskar jag mitt liv, jag har dom bästa vännerna.
Men... ibland har man bara en såndär dålig dag. DÅ... vill man sjunka ner i jorden.

/Kram Sandy

 

 

PS: ledsen om inlägget lät lite sorligt. Men så kan det vara också har jag lyssnat på sorliga låtar hela dan hehe =)
Ops! :3




Av Sandy Darkfall - 2 januari 2014 20:58

Fikar med med min vän Frida Longlake ;)


Det var mycket trevligt ;)

Vi har inte pratat på ett tag så det var mycket att prata om :3
Höres ;3 /Kram Sandy

Av Sandy Darkfall - 2 januari 2014 20:12

Vet faktiskt inte vad jag ska skriva idag haha! :)

Men iallafall att man kan sitta med vänner på cafet och fika är ju kul ;)

Men jag hade hoppats på mer än bara det -.-'

När ska huvud uppdragen komma igen då? Det har gått flera månader känns det som ju!

Tränar Raven nu, han är snart level 5 bara ett lopp till ;)
Jag vet inte vad jag ska redigera... har ni några förslag? ;3

Vaknade 15:00 idag så har inte hunnit tänka så mycket. Men om ni har någon ide... så får ni gärna säga ;D
/Kram Sandy & Raven

Av Sandy Darkfall - 1 januari 2014 19:09

Ja nu är det 2014 ;D

Jag ska bättra mig på matte lektionerna (inte sitta åh kludda så mycket)
Jag ska försöka blogg mer.

Jag ska också sitta mindre vid datorn ;)

Nu är det ju så sent så orkade inte fixa en bakgrund (Är lat)
Så lånade SSO's fina bild ;)

Men något orkade jag att göra.
Jag säger bara att flyttade huvuderna och he in hela figurer på en bild är inte så roligt. Det tar lång tid. Så ni som har Photoshop... önskar jag var er :3

aja det var allt idag Ha ett bra år :3

Kram/ Sandy & Moon

Presentation


Hellu there ;D
Jag är Sandy Darkfall jag bloggar om mitt liv i online spelet Starstable =)
Det blir redigerade bilder, livet i jorvik och lite annat smått och gott ♥
Hoppas ni kommer trivas /Kram Sandy ♥

Fråga mig

33 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni vilja se fler redigerings videor? :)
 Ja det skulle vara kul :D
 Nja det går bra som det är!
 Nej!
 Inte fler!
 Aldrig!
 Ja!
 Visst varför inte!
 Det bestämmer väll du själv? =)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

FoxDancer ''Foxie''

 


Ovido - Quiz & Flashcards