jorviksliv

Alla inlägg den 13 januari 2014

Av Sandy Darkfall - 13 januari 2014 19:50

Ja.. tänkte ha en frågestund ;)
Kanske inte är så många som undar något men... ni gör det så får ni gärna kommentera ;D



Tänk att ens liv är som en spegel ibland ;)
Om du gör något snällt för andra så får du tillbaka det en dag ;D


Hade inget mer idag myser med lite kakor och pepsi hihi ;)

/Kram


Av Sandy Darkfall - 13 januari 2014 01:14

Hejsan! Blev inte så mycket bloggande idag :S Har spelat Sims 3 hela kvällen (spelet funkar igen) Headern blev fin iallafall! =) Aja jag slänger upp en Sommar och en vinterbild! ^^


Ska jag vara ärlig så blev jag faktiskt ganska chockad (stav.. Stavas det så? XD) över att snön hade försvunnit så fort! Den var ju bara där ett kort tag och vips så blev det sommar igen...? Lol.. Men jag tycker om somrarna på Jorvik (som är ganska långa) Vissa tycker det är en fördel att snön är borta och andra inte! (läser en del bloggar xD) Personligen saknar jag snön lite grann man kunde ta så fina bilder *_* Det här var min första SSO vinter så det var kul! :)

 

Vad tycker ni? Sommar eller vinter i SSO? :)

Hare bra!   

//Kiara.

 

 


Presentation


Hellu there ;D
Jag är Sandy Darkfall jag bloggar om mitt liv i online spelet Starstable =)
Det blir redigerade bilder, livet i jorvik och lite annat smått och gott ♥
Hoppas ni kommer trivas /Kram Sandy ♥

Fråga mig

33 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni vilja se fler redigerings videor? :)
 Ja det skulle vara kul :D
 Nja det går bra som det är!
 Nej!
 Inte fler!
 Aldrig!
 Ja!
 Visst varför inte!
 Det bestämmer väll du själv? =)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

FoxDancer ''Foxie''

 


Ovido - Quiz & Flashcards