jorviksliv

Alla inlägg den 6 januari 2014

Av Sandy Darkfall - 6 januari 2014 18:38

Har ett upp en tillfällig header =)

Är så trött på den gamla ;)
Så nu är det Kia's tur :3


Har inget att göra så ska göra min namn skylt nu tror jag ;)
Bye bye /Kram Sandy

Av Sandy Darkfall - 6 januari 2014 16:53

Ja Kia är den som fixar headern ;)
Ovanligt men hon insesterade O..O

Iallafall...

Idag så ska jag och mamma kolla vidare på Sagan om ringen. Vi kollade på 1:an igår också såg jag The hobbit 2 :)
Den är ute på internet och redo att dampas sönder :3

Men iallafall... jag säger bara såhär. Slutet kommer reta en.


Jag och mamma tyckte det var kul att kolla om alla filmer nu.
För när Bilbo berättar sina historier så fattar man vad dom säger-
Det är som att dom har planerat så att dom ska kunna gå tillbaka och åter berätta allt :3



Så nu blir det mer film ;)

Bye bye /Kram Sandy & Diablo

Presentation


Hellu there ;D
Jag är Sandy Darkfall jag bloggar om mitt liv i online spelet Starstable =)
Det blir redigerade bilder, livet i jorvik och lite annat smått och gott ♥
Hoppas ni kommer trivas /Kram Sandy ♥

Fråga mig

33 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni vilja se fler redigerings videor? :)
 Ja det skulle vara kul :D
 Nja det går bra som det är!
 Nej!
 Inte fler!
 Aldrig!
 Ja!
 Visst varför inte!
 Det bestämmer väll du själv? =)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

FoxDancer ''Foxie''

 


Ovido - Quiz & Flashcards