jorviksliv

Alla inlägg den 12 januari 2014

Av Sandy Darkfall - 12 januari 2014 17:58

Ja som ni ser så är headern klar ;)
Det blev mer avancerat jag tog över hela projektet typ ;)
Men Kia kom med goda idear :3

Som bakgrunden T.ex ;D

Jag blev riktigt nöjd hoppas Kia blir det med :D


Jag kommer nog jobba på en ny presintations bild också ;)

Nu när jag gjorde headern idag så kommer inte förslaget som jag fick idag men nån gång snart ;D

/ Kram

Av Sandy Darkfall - 12 januari 2014 03:00

Hej! :) Sitter uppe sent på natten bara för att jag inte kan sova ._. Brukar nog vara inne på SSO mer på nätterna än dagarna faktiskt! På dagarna har man så mycket annat att göra! Hur som helst tänkte jag blogga idag men jag är sjuk :S Ont i halsen och har mått ganska dåligt (nu vet ni xD) Så varför inte blogga 03:00 på natten? :D 

En sak jag är sjukt läss på är att stänga sprickor -.- (säkert många andra som håller med) Men typ i förrgår tänkte jag bara " om du inte gör det här kommer du inte vidare" Och det kanske stämmer! Att stänga sprickor är nog det viktigaste av alla ryktes uppdrag! Är halv vägs till Beundrad nu! :P Får kämpa på! Jag vill uppmana er som läser detta (om ni inte redan gör det dagligen eller är klar) att stänga sprikcorna! Vem vet det kanske har en fördel för framtidens uppdrag?

 


Aja ska blogga senare idag xD (nu var jag rolig va?) (Not... ;_;) Ha en bra fortsatt dag! 

hmm jag borde kanske också göra en namnskylt.. ._. Jaja senare kanske xD

/Kiara.

PS: Headern blir lite försenad jag behöver Sandy hjälp med den (det kommer inte bli en så avanserad redigerad header kan typ inte redigera O.o) Jag och Sandy har inte varit inne så mycket samtidigt på SSO nu så vi får se!)

 

 

 

Presentation


Hellu there ;D
Jag är Sandy Darkfall jag bloggar om mitt liv i online spelet Starstable =)
Det blir redigerade bilder, livet i jorvik och lite annat smått och gott ♥
Hoppas ni kommer trivas /Kram Sandy ♥

Fråga mig

33 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni vilja se fler redigerings videor? :)
 Ja det skulle vara kul :D
 Nja det går bra som det är!
 Nej!
 Inte fler!
 Aldrig!
 Ja!
 Visst varför inte!
 Det bestämmer väll du själv? =)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

FoxDancer ''Foxie''

 


Ovido - Quiz & Flashcards