jorviksliv

Alla inlägg den 9 januari 2014

Av Sandy Darkfall - 9 januari 2014 20:00

Så gjorde bara den här bilden lite snabbt :3


En liten unicorn ;)

/Kram Sandy & Raven

 

PS: Jag vet inte om jag ska fortsätta blogga...

visst det är kul att göra nya bilder och hålla på.

Men det är typ kanske bara 5 besök varje dag, och det är ju inte så kul.

MEN... jag vill ju fortsätta. Men det beror på om folk därute faktiskt kollar vad vi gör.

Sj så tycker jag att jag inte redigerar så bra men aja... Nu får jag sluta vara negativ ;D

 

aja ses imorgon ♥

Av Sandy Darkfall - 9 januari 2014 19:18

Helt plötsligt fick jag ett ryck och började rida Snowie :3

Min lilla vita bus ponny ^..^



Det var riktigt kul men segt ;D
Hon är bara level 4 haha :3

aja höres snart igen /Kram Sandy & Snowie

Av Sandy Darkfall - 9 januari 2014 10:19

Att gå i skolan igen efter lovet är lite upp och ner ;)
Jag har saknat Photoshop, ritplattorna och mina vänner. 
Sen så är resten tråkigt *..*

Jag i något inlägg sa jag att jag höll på att göra ett spel fodral i skolan som vi skapar själva ;)
Jag tänkte iallafall visa hästen jag har gjort till spelet :3

Så ser han ut ;)
Han heter Timer =)

Aja det var allt nu :3

/Kram Sandy

Presentation


Hellu there ;D
Jag är Sandy Darkfall jag bloggar om mitt liv i online spelet Starstable =)
Det blir redigerade bilder, livet i jorvik och lite annat smått och gott ♥
Hoppas ni kommer trivas /Kram Sandy ♥

Fråga mig

33 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni vilja se fler redigerings videor? :)
 Ja det skulle vara kul :D
 Nja det går bra som det är!
 Nej!
 Inte fler!
 Aldrig!
 Ja!
 Visst varför inte!
 Det bestämmer väll du själv? =)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

FoxDancer ''Foxie''

 


Ovido - Quiz & Flashcards