jorviksliv

Alla inlägg under december 2013

Av Sandy Darkfall - 22 december 2013 15:40

Jag hjälpte min Kompis idag med hennes nya häst :D
Här kommer lite bilder :D

Känns alltid kul att göra sånt här med min vän ;D
Ett inlägg till kommer snart =)
Fick just lite grejer :D
/Kram Sandy

Av Sandy Darkfall - 20 december 2013 22:28

JUL LOV!! ÄNTLIGEN :D

Behövde göra det där =)

Ja nu när det är lov så ska jag verkligen försöka blogga mer =)

Det kan ni ge er på :3


Men.... jag vet inte vad jag ska blogga om :S

Har ni några förslag? :3


/Kram Sandy & Tear

Av Sandy Darkfall - 18 december 2013 20:21

Jobber på en ny header också nu så ja... hehe lite oaktivt igen :D


Kia kommer stå på andra sidan :D

Och GUD har ni sett araberna!!! ska köpa en nu i jul FOR SURE

Aja det var allt jag hade nu bye bye / Kram Sandy & Moon

Av Sandy Darkfall - 17 december 2013 13:07

Ja... nu tänkte jag faktiskt göra en seriös bild i skolan ;D

Jag har ju photoshop där.. så man kanske skulle andvända det till SSO ;D

Så gjorde en bild =)
Kom på bilden alldeles själv, bakgrunden gjorde jag själv =)

så är riktigt stolt ='3

Men ja... här kommer bilden ;D



har sett några andra människor göra indian grejs på hästen.. så ja kul att prova ;D

Blev väll faktiskt nöjd med den här =)
Tydligen så kan jag göra något utan att kolla på något... Bakgrunden kom till mitt huvud. Så ja.. Men vi höres senare :3

/Kram Sandy & Moon <3

Av Sandy Darkfall - 16 december 2013 18:59

Jaa... tänkte skriva upp vad jag önskar till jul ;D

Det lustiga är..... mamma brukar alltid få springa runt som en tock för att hitta va jag och min bror önskar oss...



Men i år... vill vi bara ha 2 saker... hon bah:

Va??? Va enkelt ni gör det.. nu måste jag komma på mer grejer!

så vi kommer få massa saker också hon kommer på sj ;)

Man tänkter borde inte du vara glad :D

Vad jag önskar mig är
1:a Ritplatta är ett måste :D finnare bilder då kanske =)

2:a plats är LT :)

Jepp vill äntligen skaffa mig LT. blir less på det här :D


Ja... det här är bakgrunden till bloggen jag börjat med =)

Så jag håller på med den =)

Ser den bra ut? =3

Hoppas det iallafall :)
aja ses senare /Kram Sandy

Av Sandy Darkfall - 16 december 2013 14:31

Tjabbo ;D

Ja ledsen blev inget bloggande igår...
För vår fasta dator kronglade... och den ska vara ny :S


Ska precis logga ut från datorn i skolan.

Här kommer en bild jag gjorde lite snabbt :D



Ville göra något annorlunda på Moon för en gångs skull :D

Jag vill försöka att göra om en av mina hästar helt och hållet... ska försöka någon dag.. men vet ej när :)

Aja bye bye! <3 /Kram Sandy & Moon! :D

Av Sandy Darkfall - 14 december 2013 21:44

Ledsen inlägget blev sent fastän det är lördag och allt :D

Här är en bild iallafall :3


Ska försöka mer imorgon ;D

/Kram Sandy & Moon

Av Sandy Darkfall - 13 december 2013 23:13

Innan Intervjun så redigerade jag en bild ;D Här kommer den :D



Aja var allt för mig idag så höres imorgon :D

/Kram Sandy & Diablo


Presentation


Hellu there ;D
Jag är Sandy Darkfall jag bloggar om mitt liv i online spelet Starstable =)
Det blir redigerade bilder, livet i jorvik och lite annat smått och gott ♥
Hoppas ni kommer trivas /Kram Sandy ♥

Fråga mig

33 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni vilja se fler redigerings videor? :)
 Ja det skulle vara kul :D
 Nja det går bra som det är!
 Nej!
 Inte fler!
 Aldrig!
 Ja!
 Visst varför inte!
 Det bestämmer väll du själv? =)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

FoxDancer ''Foxie''

 


Ovido - Quiz & Flashcards