jorviksliv

Alla inlägg den 28 december 2013

Av Sandy Darkfall - 28 december 2013 21:55

Jag kollade runt lite på tv kanalerna också såg jag något som hette Ranchen. Såg att det var på barnkanalen men kul att kolla in lite iallafall :)

Först trodde jag att det va otäknat men det var täknat! =)
Super bra serie ;) Jag rekomenderar den verkligen :3
Får lust att börja rita dom på en gång ☺



Dom är riktigt bra gjorda och hästarna med ;)

Det är en stor kärlek för hästar, för varandra och mycket olika äventyr ;D


Handlar om 4 personer mest om Lea och hennes häst Mistral :D
Jag tyckte den var bra iallafall :3

/Kram Sandy

Av Sandy Darkfall - 28 december 2013 17:27

Efter att jag tränade Raven igår så kan jag inte sluta att vara stolt. Han tar ett steg i taget och jag får följa med på resan ;D

Älskar dig bäbis! :D

/Kram Sandy & Raven


PS: Det kanske inte kommer något mer lägg idag. Jag sitter mindre vid datorn nu för jag har nack problem. Men jag lovar att försöka lägga upp en bild varje dag ☺ ♥

Presentation


Hellu there ;D
Jag är Sandy Darkfall jag bloggar om mitt liv i online spelet Starstable =)
Det blir redigerade bilder, livet i jorvik och lite annat smått och gott ♥
Hoppas ni kommer trivas /Kram Sandy ♥

Fråga mig

33 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni vilja se fler redigerings videor? :)
 Ja det skulle vara kul :D
 Nja det går bra som det är!
 Nej!
 Inte fler!
 Aldrig!
 Ja!
 Visst varför inte!
 Det bestämmer väll du själv? =)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

FoxDancer ''Foxie''

 


Ovido - Quiz & Flashcards