jorviksliv

Alla inlägg den 13 december 2013

Av Sandy Darkfall - 13 december 2013 23:13

Innan Intervjun så redigerade jag en bild ;D Här kommer den :D



Aja var allt för mig idag så höres imorgon :D

/Kram Sandy & Diablo


Av Sandy Darkfall - 13 december 2013 22:59

Ja nu lyckades jag få tag i vinnaren och ha en intervju med henne ;D
Så här kommer det :3



/Kram Sandy

Av Sandy Darkfall - 13 december 2013 22:47

Hej! :) Jag och Sandy har arbetat på ett litet projekt! Det är nämligen så att vi hade tänkt att göra våran klubb "The Arrows Gang" Aktiv! Vi har haft den klubben länge men inte har fått den så aktiv med event eller så! Vi har satt upp ett provisoriskt schema som vi tänkte börja med för att mjuk starta lite (Detta schema kan ändras med tinden alltså) Vi har ränsat ut klubben på de som inte alls är inne längre för att börja om med aktivare Medlemmar! Så om du är intresserad att prova vara med i klubben kan ni breva oss på SSO eller helt enkelt skriva en kommentar! ^^ 

 

Hoppas vi ska höras! :)

//Kiara och Sandy.

Av Sandy Darkfall - 13 december 2013 19:35

Glad Lucia alla ;D
Här kommer bilden jag lovade :D



Det var allt för nu ;D
Kanske kommer något mer senare vi får se :3

Bye bye! /Kram Sandy

Presentation


Hellu there ;D
Jag är Sandy Darkfall jag bloggar om mitt liv i online spelet Starstable =)
Det blir redigerade bilder, livet i jorvik och lite annat smått och gott ♥
Hoppas ni kommer trivas /Kram Sandy ♥

Fråga mig

33 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni vilja se fler redigerings videor? :)
 Ja det skulle vara kul :D
 Nja det går bra som det är!
 Nej!
 Inte fler!
 Aldrig!
 Ja!
 Visst varför inte!
 Det bestämmer väll du själv? =)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

FoxDancer ''Foxie''

 


Ovido - Quiz & Flashcards