jorviksliv

Alla inlägg under december 2013

Av Sandy Darkfall - 28 december 2013 17:27

Efter att jag tränade Raven igår så kan jag inte sluta att vara stolt. Han tar ett steg i taget och jag får följa med på resan ;D

Älskar dig bäbis! :D

/Kram Sandy & Raven


PS: Det kanske inte kommer något mer lägg idag. Jag sitter mindre vid datorn nu för jag har nack problem. Men jag lovar att försöka lägga upp en bild varje dag ☺ ♥

Av Sandy Darkfall - 27 december 2013 15:36

Ja idag så bestämde jag mig för att börja träna Raven på att börja i terräng igen ;)

Så vi red till den lilla dungen nära Silverglade byn, här kommer bilderna :3



Han verkade faktiskt glad, sen olyckan så ville ingen hjälpa honom. jag vet inte om jag kan men jag kommer inte ge upp om honom, för jag älskar honom

/Kram Sandy & Raven

Av Sandy Darkfall - 26 december 2013 16:32

Jag köpte ju ännu en ny häst när jag blev Lt ;)
så nu har jag 9 hehe =)

Det är den där hästen i Fp jag har dräglat över ;3

Här kommer hans info :)



Namn: Ravenknight
Aka: Raven

Ålder: 10 år

Inrikting: Terräng och fritids ritt.

Älskar att: Bara ta en lugn rid tur i skogen.

Favorit gröda: Morot


Raven är en riktigt ståtlig och snäll kille. när jag köpte honom fick jag reda på att han hade brutit benet en gång i tiden i en terräng tävling. Efter det så har han aldrig tävlat mer. Jag ska hjälpa honom att börja smidigt och långsamt så kanske vi kan tävla han och jag :3


Det var allt för mig nu!

/Kram Sandy & Raven  

 

PS: Jag funderar på att ta ett familje foto.. Jag vet att Kia har funderat ett tag på det hon med.
Skulle det vara kul tror ni? :3

Av Sandy Darkfall - 25 december 2013 16:00

Hade inget att göra så målade en till häst ;D

En av mina hästar i SSO faktiskt :D

Kan ni gisssa vem? :3


 


Ses då ;D
/Kram Sandy

Av Sandy Darkfall - 25 december 2013 13:17

Ritade en bild igår på ett program min mentor i skolan föreslog någon vecka innan lovet.
Så nu kunde jag göra en bra bild faktiskt sens jag fick ritplattan igår ;D

Inte bara det både jag OCH Kia fick LT igår ;)
Fatta vad glada vi var när vi logga in på SSO igår haha =)

Aja här kommer bilden :D

Ja ni ser ju vilket program det är på bilden ;D

Ville prova att göra en arab ;)

Huvudet såg jag på google så jag bara kollade på den och ritade av kroppen och färgerna gjorde jag själv :D
Det var riktigt, riktigt roligt :3

Vi höres senare /Kram Sandy

Av Sandy Darkfall - 24 december 2013 18:32

Ja lite sent men.. Jag hoppade att ni hade en bra jul och jag hoppas att ni fick vad ni önskade ;D

jag fick min rit platta och jag ska få Lt om 1 tim ungefär eller så :D
Så jag hoppade att ni alla har det bra så höres vi imorgon eller så :D
/Kram Sandy & Rebel

Av Sandy Darkfall - 23 december 2013 16:58

Jag bestämde mig för att longera Rebel idag ;)
Imorgon är det ju jul och då kommer inte jag få sitta vid datorn så mycket för att vi kommer spela massa sälskaps spel.

Men roligt hade jag och han iallafall ;)
Han var så glad hela tiden. Lite nervös dock för att han hade kommit till ett nytt hem. Men annars så var det lugnt och hamromiskt :3

Vi ses senare kanske /Kram Sandy & Rebel


Av Sandy Darkfall - 22 december 2013 18:55

Min nya häst ;D

Namn: Skyrebel

Kallas: Rebel

Ålder: 5 år
Inriktning: Gallop, hoppning, western.


Rebel är en framåt kille. Så fort jag rörde honom så kunde jag känna hans vilja, hans styrka att göra sitt bästa.
När jag red han första gången så kände jag magi. Jag kände mig levande. Han är en riktigt snäll och lydig kille, men som alla hästar så kan han ha ett eget sinne att göra oväntade saker. Annars så är han en pärla ;D


Det var allt för nuet ;D
/Kram Sandy & Rebel

Presentation


Hellu there ;D
Jag är Sandy Darkfall jag bloggar om mitt liv i online spelet Starstable =)
Det blir redigerade bilder, livet i jorvik och lite annat smått och gott ♥
Hoppas ni kommer trivas /Kram Sandy ♥

Fråga mig

33 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni vilja se fler redigerings videor? :)
 Ja det skulle vara kul :D
 Nja det går bra som det är!
 Nej!
 Inte fler!
 Aldrig!
 Ja!
 Visst varför inte!
 Det bestämmer väll du själv? =)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

FoxDancer ''Foxie''

 


Ovido - Quiz & Flashcards